-
71. Data: 2010-12-13 09:15:21
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: n...@o...pl
...
> Powoli zaczynam rozwa¿aæ CR-V.
> Poczyta³em, Wy te¿ piszecie ¿e sprawdza siê - zobaczymy.
Ja bynajmniej nie namawiam. To super autko ale większe od tego czego szukasz i
droższe. W tej klasie masz już znacznie większy wybór. BTW: najlepszy napęd z
tej wielkości aut ma GV i Forek. Przy czym tym ostatnim jeździ się na szosie
podobnie jak CR-V czyli jak osobówką, bo pozostałe to takie: "taczkowate" ;-)
Z tym, że dołączany napęd daje spore oszczędności w zużyciu paliwa, więc
Forester tutaj nie punktuje.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
72. Data: 2010-12-13 09:15:22
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: n...@o...pl
...
> Powoli zaczynam rozwa¿aæ CR-V.
> Poczyta³em, Wy te¿ piszecie ¿e sprawdza siê - zobaczymy.
Ja bynajmniej nie namawiam. To super autko ale większe od tego czego szukasz i
droższe. W tej klasie masz już znacznie większy wybór. BTW: najlepszy napęd z
tej wielkości aut ma GV i Forek. Przy czym tym ostatnim jeździ się na szosie
podobnie jak CR-V czyli jak osobówką, bo pozostałe to takie: "taczkowate" ;-)
Z tym, że dołączany napęd daje spore oszczędności w zużyciu paliwa, więc
Forester tutaj nie punktuje.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
73. Data: 2010-12-13 09:15:22
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: n...@o...pl
...
> Powoli zaczynam rozwa¿aæ CR-V.
> Poczyta³em, Wy te¿ piszecie ¿e sprawdza siê - zobaczymy.
Ja bynajmniej nie namawiam. To super autko ale większe od tego czego szukasz i
droższe. W tej klasie masz już znacznie większy wybór. BTW: najlepszy napęd z
tej wielkości aut ma GV i Forek. Przy czym tym ostatnim jeździ się na szosie
podobnie jak CR-V czyli jak osobówką, bo pozostałe to takie: "taczkowate" ;-)
Z tym, że dołączany napęd daje spore oszczędności w zużyciu paliwa, więc
Forester tutaj nie punktuje.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
74. Data: 2010-12-13 10:08:56
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: "Massai" <t...@w...pl>
neoniusz wrote:
> W dniu 10-12-11 15:46, Cavallino pisze:
> Tylko to jest autostrada.
> Skoro dla ciebie 100-110km/h na zwklej drodze to kapeluszowanie, to
> nie bede sie juz nawet staral tlumaczyc.
I to jest właściwe podejście do Cavallino ;-)
--
Pozdro
Massai
-
75. Data: 2010-12-13 13:58:29
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: "mario" <c...@N...gazeta.pl>
DoQ <p...@g...com> napisał(a):
> W dniu 2010-12-11 11:43, neoniusz pisze:
>
> > Bez przesady :) 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l, po Krakowie
> > obecnie max 12l bez kapeluszowania.
> > Nie mozesz powiedziec, ze wszystkie.
>
> Jasne na wiatr p�zony pewnie.
> Grand Vitara 2,0 '08 przy kapeluszniczej jeĹşdzie poza miastem pali
> �ednio 10-10,5l/100km
>
Dużo, ale one podobno tak mają. Mnie raz udało się osiągnąć 10,2 na trasie (50
km ekspresówką) a silnik jest wyjątkowo paliwożerny - Pajero 3,5 GDI, w
mieście mam ZAWSZE "2" z przodu :(
Pozdrawiam
mario
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
76. Data: 2010-12-13 14:45:25
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: Seba <s...@g...pl>
Dnia Sat, 11 Dec 2010 20:34:23 +0100, DoQ napisał(a):
>> Bez przesady :) 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l, po Krakowie
>> obecnie max 12l bez kapeluszowania.
>> Nie mozesz powiedziec, ze wszystkie.
>
> Jasne na wiatr pędzony pewnie.
Paweł, tyle jesteś na grupie a nadal reagujesz na takie trolowanie :)
Zaraz grupka gdańsko/gdyńska przyleci, żeby wszem i wobec udowodnić że
ponad 200 konne auta spokojnie się mieszczą w spalaniu poniżej 10 litrów
na setkę "w mieście" :) Tylko trzeba albo komuś szybę wybić, albo abs
wyłączyć ;)
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
-
77. Data: 2010-12-13 15:04:11
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w
> Dnia Sun, 12 Dec 2010 23:43:26 +0100, J.F. napisał(a):
>> Nie masz pojecia o czym piszesz.
> Naprawde? No to mnie oswiec.
Jak masz sztywna os z dwoma kolkami, to jedno kolo moze byc na
lodzie czy uniesione, ale drugie wtedy ciagnie, i rozdzial
_momentu_ jest 0:100.
A za chwile sytuacja sie odwraca i jest 100:0.
A 50:50 to robi wlasnie zwykly, "otwarty" dyfer, gdzie nie moze byc
innego podzialu, bo zaraz jedno kolo przestaje sie krecic. Ale
moment nadal wywiera.
>>>Jak masz otwarty dyferencjal, to w pewnym momencie przestajesz
>>>miec 4x4 i
>>>zostaje ci 4x2 - wystarczy, ze sprobujesz ruszyc pod gore z
>>>kolami jednej
>>>osi stojacymi na lodzie.
>> I to jest wlasnie rozdzial 50/50, czy jak kto woli 4*25.
>> Na kazdym kole tak samo malo.
>> Tylko zgadnij czemu Tomasz pisal "po asfalcie".
>
> Moze jednak przeczytaj posta, co? Ja, piszac 50/50, mam na mysli
> sztywny
> rozdzial BEZ dyferencjalu.
Tylko ze z taka blokada nie wolno/nie zaleca sie jezdzic po
asfalcie. Nawet jak sa miejscowe platy sniegu.
J.
-
78. Data: 2010-12-13 16:32:02
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 13 Dec 2010 15:04:11 +0100, J.F. napisał(a):
(...)
Juz sie poprawilem w odpowiedzi na post TP. Jesli zablokujesz centralny
dyferencjal lub go nie masz, to zawsze beda *napedzane* obie osie i
przynajmniej jedno kolo kazdej z nich (przy otwartch mechanizmach
roznicowych na tych osiach).
> Tylko ze z taka blokada nie wolno/nie zaleca sie jezdzic po
> asfalcie. Nawet jak sa miejscowe platy sniegu.
Z pelna/bez dyfra - oczywiscie. Z LSD mozna jak najbardziej, tylko
niekoniecznie musi to byc korzystne na drodze.
--
Maciek
-
79. Data: 2010-12-14 15:52:39
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2010-12-13 14:45, Seba pisze:
> Paweł, tyle jesteś na grupie a nadal reagujesz na takie trolowanie :)
Czasem fajnie się powygłupiać;>
> Zaraz grupka gdańsko/gdyńska przyleci, żeby wszem i wobec udowodnić że
> ponad 200 konne auta spokojnie się mieszczą w spalaniu poniżej 10 litrów
> na setkę "w mieście" :) Tylko trzeba albo komuś szybę wybić, albo abs
> wyłączyć ;)
To coś jak z całą pizzą bez brzegów:>
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
80. Data: 2010-12-15 18:56:21
Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>
Szanowni,
A co powiecie na Jeepa Compassa?
4x4 lock, z testów wynika że w terenie (no poza utwardzona droga ;-)
daje rade, wielkosc ok, fajny silnik znany z Passata.
Jakies za?
Jakies przeciw?
--
Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
"Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło"