  • 1. Data: 2009-11-21 18:34:00
    Temat: Re: Jaki GPS do 400 PLN?
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "jijomo" <l...@u...op.pl> napisał w wiadomości
    news:hebmf9$gta$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Wiem, ze to nie do konca ta grupa, ale zauwazylem, ze czesto dyskusje
    > tutaj ocieraja sie o temat GPS.
    > Zostalem poproszony o rade w kwestii zakupu GPS samochodowego do 400 PLN.
    > Jakie modele byscie polecili, na co zwrocic uwage?
    >
    > pzdr. jijomo

    garmin

  • 3. Data: 2009-11-22 17:30:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jijomo" napisał:

    > Zostalem poproszony o rade w kwestii zakupu GPS samochodowego
    > do 400 PLN. Jakie modele byscie polecili, na co zwrocic uwage?

    Aby się dało z niego zadzwonić.

    FUT: pl.rec.gps

    JoteR

  • 4. Data: 2009-11-22 18:17:02
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    JoteR pisze:

    > FUT: pl.rec.gps

    Dzieki. Cos mi switalo, ze widziałem grupe o GPS, ale nie moglem jej
    znalezc. Widocznie za slabo szukalem.

    pzdr. jijomo

  • 5. Data: 2009-11-23 15:15:17
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Zostalem poproszony o rade w kwestii zakupu GPS samochodowego do 400 PLN.
    > Jakie modele byscie polecili, na co zwrocic uwage?

    Chyba masz na myśli nawigacje samochodową.
    do 400zł z AutoMapą może być cięzko coś sensownego,
    chyba, że będziesz wgrywał sobie wersje testowe Garmina i AU

    z Nawigacji polecam Mio
    np
    http://allegro.pl/item812245947_gps_mio_500_4_7_mapa
    _pl_odblokowana_gratis_w_wa.html

    wbrew pozoroma jest to dosyc dobra mama, w wielu przypadkach posiada ulice,
    których nie posiada Automapa najnowsza.

    zawsze mozesz dograc sobie AU czy Garmina

    albo jakis telefon z GPS z Windows Mobile
    i tam wrzuc AU lub garmin, niestety małe wyświetlacze w przypadku telefonow

    ale np majac NK5800 z TV out mozesz zrobić , to co ja zrobiłem :)

    do LCD 7cali przez chinch podlaczam nokie i juz jest całkiem przyjemnie,

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-28 12:29:11
    Od: "Ulaj" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > ale np majac NK5800 z TV out mozesz zrobić , to co ja zrobiłem :)
    >
    > do LCD 7cali przez chinch podlaczam nokie i juz jest całkiem przyjemnie,

    ostatnio miałem okazje bawić sie navi firmy Lark kosztowała 299zl a wgrać
    można było każda mapę wiec polecam

  • 7. Data: 2009-11-28 12:30:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 28 Nov 2009 13:29:11 +0100, Ulaj napisał(a):

    > ostatnio miałem okazje bawić sie navi firmy Lark kosztowała 299zl a wgrać
    > można było każda mapę wiec polecam

    A moglibyście się tym bawić na właściwej grupie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel