  • 21. Data: 2013-08-11 14:27:00
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-11 13:39, ToMasz pisze:

    > 1. widzisz... ja parę lat temu miałem telefon z WM, i automapę. gdyby
    > wtedy ktoś zapytał o darmową nawigacje potrzebną na wyjazd urlopowy, na
    > pewno nie poleciłbym kupować programu za 170zł. Dzisiaj automapa
    > kosztuje 3.99zł. Drogo? Jakby kosztowała 1 grosz też byś marudził że
    > miało być za darmo?

    Mowa była o bezpłatnej nawigacji na androida, a nie dywagacjach jaka
    to tania jest teraz AM i jaka to ona jest najlepsza. Nie wspominając o
    tym, że AM za 3.99 nie starczy na wyjazd i trzeba będzie dorzucić
    kolejne 10 złotych. Znaczy piszesz nie na temat i nie do końca prawdę.

    > 2. jeśli uważasz że jest coś płatnego i lepszego niż AM - napisz, bo
    > teraz to trochę trudno obalać argumenty które nie istnieją

    A jaki jest temat wątku? Była na ten temat dyskusja - możesz skorzystać
    z archiwum.

    > 3. podałem 3 darmowe rozwiązania - mało? No to prosze kolejne : targeo
    > na androida. jedzie po mapach automapy, ale online

    Poszukiwana była tylko darmowa nawigacja na androida.

  • 22. Data: 2013-08-11 14:31:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-11 13:46, ToMasz pisze:

    > była taka nawigacja nav4all. tam nie było map, były tylko strzałki,
    > pasy, i głos. ten głos wystarczył. to co gada osmand, na skomplikowanych
    > skrzyżowaniach, rondach innych niż okrąg, to JEST masakra. Wygląda na to
    > że albo sam to projektujesz, albo nie wiesz o czym piszesz.

    Pewnie nie wiem, stąd proponuję wyciszenie komunikatów. Przy okazji
    trochę energii można zaoszczędzić.

    > Numery domów są wielce przydatne. Są miasta w których jedna ulica ma
    > kilka, kilkanaście kilometrów. ja bym nie chcial widzieć kogoś obcego,
    > kto słyszy: dotarłeś do celu, podczas gdy faktycznie ma jeszcze 5km.

    Numery domów są w nawigacji przydatne? Ciekawe. Lepiej się zatrzymać
    i ludzi zapytać. Można nawiązać przy okazji ciekawe znajomości.

    > Znowu pytanie - nie korzystałeś?

    Z czego?

  • 23. Data: 2013-08-11 14:39:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-11 13:13, Artur Maśląg wrote:

    > No daj spokój, zawsze można wyciszyć komunikaty ;)

    Można też wyłączyć wszystko;) Po to jest navi, żeby po jej wskazówkach
    wyjechać ze skrzyżowania we właściwym kierunku.

    Jak ktoś i tak wie gdzie jechać, to yanosik jest doskonałym rozwiązaniem
    (pomijając ilość alarmów, na ogół w DC fałszywych, choć lepiej zwolnić
    bez potrzeby niż zapłacić).

    Jak ktoś chce navi, która doprowadzi do celu, to trzeba odpalić navi,
    nie yanosika, gdzie navi jest tylko dodatkiem i doprowadzi cię z miasta
    do miasta, a nie pod konkretny adres.

    Ja tak zrobiłem - tel. łączy się z zestawem, odpala się automatycznie
    yanosik. Jak potrzebuję navi to odpalam ręcznie nawigację.

    BTW - wie ktoś czy da się wyłączyć alarm "nieoznakowani w okolicy" - oni
    są cholera wszędzie;)

    Shrek.

  • 24. Data: 2013-08-11 14:39:58
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > ROTFL

    Racja, ale jest darmowa i jako tako działa :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2013-08-11 15:01:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-11 14:39, Shrek pisze:

    > Można też wyłączyć wszystko;) Po to jest navi, żeby po jej wskazówkach
    > wyjechać ze skrzyżowania we właściwym kierunku.

    Też tak słyszałem, ale najwyraźniej producent uznał, że sensowne
    komunikaty głosowe są zbędne ;)

    > Jak ktoś i tak wie gdzie jechać, to yanosik jest doskonałym rozwiązaniem
    > (pomijając ilość alarmów, na ogół w DC fałszywych, choć lepiej zwolnić
    > bez potrzeby niż zapłacić).

    Jak ktoś wie gdzie jechać, to yanosik jest tak naprawdę średnio
    użyteczny - informacje w większości fałszywe, a zwolnić warto zgodnie z
    rozsądkiem i z oznakowaniem.

    > Jak ktoś chce navi, która doprowadzi do celu, to trzeba odpalić navi,
    > nie yanosika, gdzie navi jest tylko dodatkiem i doprowadzi cię z miasta
    > do miasta, a nie pod konkretny adres.

    Stąd się ubawiłem, jak na pytanie nawigacja poda "Yanosik".

    > Ja tak zrobiłem - tel. łączy się z zestawem, odpala się automatycznie
    > yanosik.

    A jakie to on daje wartościowe informacje tak naprawdę?

    > Jak potrzebuję navi to odpalam ręcznie nawigację.
    > BTW - wie ktoś czy da się wyłączyć alarm "nieoznakowani w okolicy" - oni
    > są cholera wszędzie;)

    Ja wiem - nie używać yanosika. Za dużo informacji jest fałszywych itd.
    Ja wiem, że niektórzy potrzebują atmosfery strachu i powszechnego
    nadzoru, ale ja dziękuję. Jazda bez yanosika jest spokojniejsza
    i jak się jeździ normalnie to się mandatu nie zapłaci. A jak się
    trafi jakiś raz na ileś lat to trudno.

  • 26. Data: 2013-08-11 15:14:03
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]

    > nadzoru, ale ja dziękuję. Jazda bez yanosika jest spokojniejsza
    > i jak się jeździ normalnie to się mandatu nie zapłaci. A jak się

    Ja z kolei jeżdzę z yanosikiem non stop i bardzo sobie chwalę. Wolę go 1000 razy
    od wiecznie gadającego CB radia z pyskówkami etc. Co ciekawe praktycznie
    wszystkie osoby, którym go pokazałem używają go i są zadowoleni. Jak dla mnie to
    on jest znacznie bardziej dokładny w kwestii radarów/suszarek niż naviexpert.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2013-08-11 15:17:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.08.2013 09:25, fReLuZ pisze:
    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?
    >
    > Co polecicie?

    Ta od Google nawet działa, znaczy działała, zanim nie zaktualizowali ją
    ostatnio.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 28. Data: 2013-08-11 15:48:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-11 15:14, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Ja z kolei jeżdzę z yanosikiem non stop i bardzo sobie chwalę. Wolę go
    > 1000 razy od wiecznie gadającego CB radia z pyskówkami etc.

    Jakiś czas jeździłem z yanosikiem codziennie - dziękuję. Co jakiś czas
    odpalam, by zobaczyć czy coś się poprawiło itd. Raczej nie. CB używam
    tylko na wspólnych wyprawach urlopowych - nawet w trasach tego nie
    używam.

    > Co ciekawe
    > praktycznie wszystkie osoby, którym go pokazałem używają go i są
    > zadowoleni.

    Ciekawe czemu więc ma tak mało użytkowników.

    > Jak dla mnie to on jest znacznie bardziej dokładny w kwestii
    > radarów/suszarek niż naviexpert.

    Każdy może mieć własną opinię - dla mnie yanosik podaje zbyt dużo
    fałszywych alarmów, by sensowne było korzystanie z niego. Poza tym,
    potrafi tylko takie alarmy podawać (+reklamy). NE jest nawigacją
    "pełną gębą" i jej zasadniczym celem nie jest "antymisiek", co
    z założenie stawia ją w innym świetle.

  • 29. Data: 2013-08-11 15:52:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-11, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > odpalam, by zobaczyć czy coś się poprawiło itd. Raczej nie. CB używam
    > tylko na wspólnych wyprawach urlopowych - nawet w trasach tego nie

    Ale po co Ci yanosik jak Ty przepisowo jezdzisz? He?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2013-08-11 16:19:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-11 15:52, AZ pisze:

    > Ale po co Ci yanosik jak Ty przepisowo jezdzisz? He?

    Już pisałem - do rejestracji śladu, bądź z czystej ciekawości,
    by posiąść wiedzę o tym produkcie.