  • 1. Data: 2013-10-17 16:38:10
    Temat: Jaka wygodna słuchawka bluetooth
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Kupiłem sobie słuchawkę bezprzewodową bluetooth Jabra. Jakiś tani model.
    Niestety jest strasznie niewygodna. Ucho boli. Dodam, że umiem zakładać
    takie słuchawki (wiem, cze czasem ból ucha jest wynikiem nieprawidłowego
    noszenia).

    Doradźcie jakieś słuchawki, które nie powodują bólu i nie męczą portfela.

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-10-17 18:47:46
    Temat: Re: Jaka wygodna słuchawka bluetooth
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > noszenia).
    >
    > Doradźcie jakieś słuchawki, które nie powodują bólu i nie męczą portfela.

    Ja mam jakieś nietypowe uszy, bo bolą mnie od noszenia większości typowych
    słuchawek.
    Swego czasu używałem modelu Plantronicsa, który zakłada się za ucho (za
    uchem jest cały moduł elektroniki), jeśli dobrze pamiętam seria Voyager (ale
    ręki nie dam sobie uciąć, to było parę lat temu). Po jego używaniu uszy mnie
    nie bolały. Być może dlatego, że cały ciężar opierał się na uchu, a nie
    kanale usznym.
    Wtedy to była nowość, teraz widzę, że Jabra też ma takie modele. Może w tym
    kierunku musisz iść? Ewentualnie poszukać słuchawek, które mają kilka gumek
    w różnych rozmiarach.

    Ja teraz używam zestawu głośnomówiącego wbudowanego w radio samochodowe i
    już nigdy więcej nie będę wieszał żadnej "biżuterii" na uchu... ;-)

    Wiwo

  • 3. Data: 2013-10-17 18:59:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-17 18:47, Wiwo pisze:
    > "Marcin N" <m...@o...pl> napisał:
    (...)
    (...)
    > Ja teraz używam zestawu głośnomówiącego wbudowanego w radio samochodowe
    > i już nigdy więcej nie będę wieszał żadnej "biżuterii" na uchu... ;-)

    Do samochodu to jak najbardziej (sam korzystam z jakiejś Jabry), ale
    nie zawsze jedzie się samochodem :) Żona po zatoczenia kółka wróciła
    do SE HBH-608 - niby duże, ale wygodne. Sam też kiedyś używałem sporo
    i nie narzekałem. Ogólnie ciężko doradzić.

  • 4. Data: 2013-10-17 21:03:12
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    W dniu 2013-10-17 16:38, Marcin N pisze:
> [...]
    > noszenia).
    >
    > Doradźcie jakieś słuchawki, które nie powodują bólu i nie męczą portfela.

    Plantronics M100. Czasami zapomnę się ze mam słuchawkę na uchu.
    Wadą jest stosunkowo krótki czas działania (teoretycznie 6h rozmowy, ale
    przy dwóch komórkach dużo krócej, pewnie ok 3-4h).

  • 5. Data: 2013-10-18 07:21:24
    Od: i...@p...pl

    W dniu czwartek, 17 października 2013 16:38:10 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >
    > noszenia).
    > Doradźcie jakieś słuchawki, które nie powodują bólu i nie męczą portfela.

    Ja mam najtańszego Samsunga HM1200 i jestem bardzo zadowolony.
    Dużo jeżdżę samochodem i często zapominam się, że mam ją na uchu,
    wychodzę z samochodu i chodzę z nią jak szpaner :) dopóki nie przypomnę
    sobie o niej. Polecam.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-10-19 20:11:50
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

> [...]
    > nieprawidłowego noszenia).
    >
    > Doradźcie jakieś słuchawki, które nie powodują bólu i nie męczą

    Dzisiaj kupiłem Samsunga HM1200 i potwierdzam co napisał ircys.
    Dodam że z relacji rozmówców słychać mnie bdb i ja słyszę bdb.

    Mam pytanie.
    Chodzi mi o to by w słuchawce bluetooth było słychać wszystko to co na
    zwykłych słuchawka. Tz. np nawigacja, dyktafon itp. a nie tylko rozmowy
    telefoniczne.
    HM1200 sparowana jest z HTC desire S. Jest to możliwe czy nie?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 7. Data: 2013-10-19 21:17:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-19 20:11, Krzysztof 45 pisze:
    (...)
    > Mam pytanie.
    > Chodzi mi o to by w słuchawce bluetooth było słychać wszystko to co na
    > zwykłych słuchawka. Tz. np nawigacja, dyktafon itp. a nie tylko rozmowy
    > telefoniczne.

    Potrzebny jest sprzęt, który obsługuje profil A2DP.
    Samsung HM1200:
    Profile Bluetooth HSP1.1, HFP1.5
    A2DP brak.

  • 8. Data: 2013-10-19 21:53:10
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-19 21:17, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-10-19 20:11, Krzysztof 45 pisze:
    > (...)
    >
    > Potrzebny jest sprzęt, który obsługuje profil A2DP.
> [...]

    Faktycznie. Dzięki za odpowiedz.