  • Data: 2012-02-07 12:19:17
    Temat: Re: Jaka to przeglądarka?
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Latet <l...@l...pl> w artykule
    <news:jgqs29$5hn$1@inews.gazeta.pl> pisze:

    > Od jakiegoś czasu w rankingu przeglądarek odwiedzających moją stronę
    > (licząc tylko te z obsługą cookies) na pierwszym miejscu jest:
    >
    > Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.9) Gecko/20100824
    ^^^^^^^^^^^[1] ^^^^^^^[2]
    To jest niekompletny User Agent wskazujący na silnik nieaktualnego Firefoxa
    3.6.9 pod Windows 7 (bieżąca wersja to 3.6.26). Brak ostatniej części
    identyfikującej konkretny program, np. Firefox/3.6.9 Seamonkey/2.1.
    Wniosek - albo zacytowałeś obcięty ciąg (błąd w obróbce statystyk?), albo to
    jakaś samoróbka (np. podmieniony User Agent, bot lub własna kompilacja,
    niekoniecznie Firefoxa).

    [1] Windows NT:
    5.0 - Windows 2000
    5.1 - Windows XP
    5.2 - Windows Server 2003, Windows XP x64
    6.0 - Windows Vista, Windows Server 2008
    6.1 - Windows 7, Windows Server 2008 R2

    [2] release version (rv):
    1.8.1.x - Firefox 2.0.x
    1.9.0.x - Firefox 3.0.x
    1.9.1.x - Firefox 3.5.x
    1.9.2.x - Firefox 3.6.x
    2.0.x - Firefox 4.0.x

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    ...przed odesłaniem kogoś do jakiejś strony zawsze sprawdzam,