    From: Michal Lukasik <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka tania drukarka mono laser?
    Date: Sun, 18 Mar 2012 21:07:12 +0000

    Dnia 18.3.2012, Ada napisał(a):

    > Dzięki, hmmm, a co sądzicie Samsungu ML-1660 za 190 zł :)

    Sam się nad nim zastanawiałem, ale ostatecznie wybrałem SCX-3205W.

    > Potrzebujemy coś pewnego na 5 lat i potem znowu zmiana ...

    Nie wypowiem się na temat trwałości bo sam mam mojego SCX-3205W ze trzy
    miesiące. Na początku były małe problemy z oprogramowaniem do obsługi
    skanera po WiFi pod W7-64, ale ostatecznie działa. Co do kosztów to na
    razie wydrukowałem ~1500 stron na oryginalnej kasecie, raz zasypanej
    (koszt ~70zł) z wymienionym czipem. Niedawno znalazłem gdzieś łatę na
    firmware rozwiązującą ten problem, ale jeszcze nie instalowałem - chcę
    zobaczyć kiedy zablokuje (żałuję, że wymieniłem czip przy dosypce - teraz
    nie chce mi się znów zmieniać, w każdym razie na poprzednim czipie miała
    wydrukować 700 stron (na tyle przewidziany jest starter), licznik
    przekroczył 800, stan wskazywał brak tonera, nadal drukowała, choć lekko
    wyblakle). Do domu IMO to dobry wybór i jestem zadowolony. Jest też wersja
    bez "W" tj. bez WiFi, z mniejszą ilością RAM, jeśli kabel nie jest dla
    kogoś problemem i różnica w cenie będzie to rekompensować to pewnie też
    jest dobrym wyborem. ;D
    Zgodzę się, że koszt może nie jest najniższy (~120 zamiennik i ~220
    oryginał na 1500 stron) i da się taniej ale jak dla mnie jest ok,
    zważywszy że uzupełnienie samemu jest łatwe i dodatkowo tańsze.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/