  • Data: 2012-10-08 12:46:07
    Temat: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
    Od: rzymo <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 12:39:50 UTC+2 użytkownik Artur Maśląg
    napisał:
    > (...)
    > Co powyżej 7t? Dalej B+E.

    Tu nie jestem do końca pewny, według mnie to już C+E (napisałem skrótowo:
    ciężarówka).

    Rzeczywista masa przyczepy nie może być większa niż samochodu ją ciągnącego, więc na
    przyczepę ładuję:
    - 3000kg, to samochód musi ważyć nie mniej niż 3001kg, jest ok, B+E
    - 3500kg, to samochód musi ważyć nie mniej niż 3501kg, co równa się DMC powyżej 3,5t,
    czyli kategoria B już nie wystarczy.

    Myślę dobrze, czy gdzieś się pomyliłem?