  • 11. Data: 2009-09-22 06:50:49
    Temat: Re: Jaka skretka do ziemi ?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 21 Sep 2009 20:55:13 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >Jak to ostatnio na p.r.h.n. leciało?
    >"Mam takie wrażenie, że operatorami koparek zostają mściwi
    >administratorzy sieci wyrzuceni z pracy."

    Jedna z osob z mojej rodziny we firmei SKANSKA a konkretnie w oddziale
    zajmujacej się budowa kolejnych odcinkow autostrady A1. Jak
    posluchalem jej opowiesci z zycia o roznych pracownikach
    obslugujacych sprzet to juz mnie nic nie dziwi w tej materii. Np.
    pijany operator walca ktory zasnal za kierownica, staranowal bariere
    energochlonna, dwa ploty i zatrzymal sie na budynku kilkadziesiat
    metrow od budowanej drogi. Nie obudzil sie przy tym. Albo inny ktory
    biegal w amoku z kilofem za kierownikiem bo dostal nizsza premie niz
    sie spodziewal.

    Zdrowko

  • 12. Data: 2009-10-10 13:48:00
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Marrcino pisze:
    > Zadną. Po pierwszej większej burzy będziesz miał kuku. Ja bym polecał

    Kuku z kablem w ziemi? Niby jak, skoro ziemia ma potencjał
    ziemi (aż dziw!), a ładunek przepływa powierzchniowo?

    Z jakiegoś powodu wszystkie poważne instalacje miedziane
    ciągnie się właśnie kanałami podziemnymi. Ale kanałami, a
    nie zakopując tylko kabel.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |