  • 11. Data: 2009-06-10 12:11:46
    Temat: Re: Jaka siec i jaki abonament.
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > tylko zadowalajaca? Wg mnie to jest hit na rynku

    No nie wiem:)) Wybacz, ale jak dla mnie jest to zadowalajaca:)
    Kiedys w Polsce tak kazda siec miala, ze numer byl wazny 180 dni od kazdego
    zaladowania. Ale to bylo dawno. Np. W UK numer na pay and go jest wazny
    ponad 12 miesiecy i by go podtrzymac wystarczy odebrac polaczenie nawet nie
    potrzeba zatankowac karty, a tak naprawde to reaktywowalem numer ktory lezal
    w szufladzie ponad dwa lata.... Dlatego widzisz, dla mnie to ta oferta jest
    tylko zadowalajaca:) z tego wzgledu, ze inni operatorzy tego nie maja.
    Byc moze na warunki i rynek Polski to rewelacja i hit - pewnie tak jest,
    spierac sie nie bede. Ale to zaden hit i rewelacja jak porownasz inne rynki,
    na ktorych to raczej normalne.

  • 12. Data: 2009-06-13 06:17:57
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Idealnym rozwiązaniem może być:

    * Era stacjonarna biznes (potrzebny Regon) abonament 10 zł + vat i do tego
    pełnowymiarowy aparat telefoniczny z antenką;
    ** Sferia nomadyczny zero abonamentu (obecnie już nie oferują, lecz zapewne można
    odkupić od kogoś) lub w salonie za 10 zł brutto na osobę fizyczną lub firmę;

    Zza granicy na obydwa dzwonisz jak na stacjonarne, czyli czasem nawet "za darmo".
    JaC

    -----