  • 1. Data: 2010-06-09 07:10:35
    Temat: Jaką oponę dobrać do Dunlop Sportmax D207
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam

    W Fazerze 600 mam tylną oponę dość nową: Dunlop Sportmax D207. Poradźcie mi,
    jaką oponę dobrać na przód:
    Sportmax D207, czy Sportmax Roadsmart (tańsza), a może Sportmax Qualifier
    (najtańsza z tej trójki)?

  • 2. Data: 2010-06-09 11:32:25
    Temat: Re: Jaką oponę dobrać do Dunlop Sportmax D207
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > jaką oponę dobrać na przód:
    > Sportmax D207, czy Sportmax Roadsmart (tańsza), a może Sportmax Qualifier

    Zależy jaki masz olej ;)
    BP,NMSP

    Bierz najlepszą na jaką Cię stać.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 3. Data: 2010-06-09 20:37:39
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Zależy jaki masz olej ;)
    > BP,NMSP
    >
    > Bierz najlepszą na jaką Cię stać.

    Stać mnie na wszystkie. Pytanie, która będzie najlepiej współpracować z
    tylną D207. Podobno Roadsmart to następca 207 więc może będzie lepsza?

  • 4. Data: 2010-06-09 20:49:17
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:huou23$9i3$...@n...onet.pl...
    > Stać mnie na wszystkie.

    To zmien obie na michaly pilot road'y 2CT. Mam i IMHO sa zajebiste;)

    Kumpel (akurat nie w fazerze) mial dunlopy i sie przesiadl na michaly i
    zachwalal, ze sie lepiej trzymaja drogi jak sa zimne i w deszczu.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-06-09 21:03:59
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c0ffe51$0$2603$6...@n...neostrada
    .pl...
> [...]
    >
    > Kumpel (akurat nie w fazerze) mial dunlopy i sie przesiadl na michaly i
    > zachwalal, ze sie lepiej trzymaja drogi jak sa zimne i w deszczu.

    Przeglądałem test w "Motocyklu" Zdecydowanie najlepiej na deszczu wśród
    sportowo-turystycznych wypadły Dunlopy Roadsmart.

    A pisząc "stać mnie na wszystkie" - miałem na myśli raczej te trzy podane
    przeze mnie. W tej chwili z tyłu mam D207 z niewielkim przebiegiem i szkoda
    mi prawie nową oponę wyrzucać.

  • 6. Data: 2010-06-09 21:09:34
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:huovjf$e7i$...@n...onet.pl...
    > Przeglądałem test w "Motocyklu" Zdecydowanie najlepiej na deszczu wśród
    > sportowo-turystycznych wypadły Dunlopy Roadsmart.

    Przestalem patrzec na testy w tej gazecie - wiele z nich (rowniez recenzje
    i opisy roznych motocykli) smierdzi mi ewidentnym sponsoringiem. Wole opinie
    doswiadczonego kumpla, ale jakie dunlopy mial to Ci powiem dopiero za pare
    dni, bo nie pamietam dokladnie.

    > W tej chwili z tyłu mam D207 z niewielkim przebiegiem i szkoda mi prawie
    > nową oponę wyrzucać.

    Sprzedaj - to tez jest wyjscie. Ew. kup na przod michala, a jak tyl
    zjedziesz to zalozysz drugiego michala do tylu.

    Ale moze bardziej doswiadczeni koledzy doradza Ci jeszcze cos innego.

    --
    pzdr;
    Ivam

  • 7. Data: 2010-06-10 11:08:37
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

> [...]
    > jaką oponę dobrać na przód:
    > Sportmax D207, czy Sportmax Roadsmart (tańsza), a może Sportmax Qualifier

    jezdzilem na d207 w fazerze i jak spadl deszcz to byly mega sliskie.
    teraz mam roadsmarty i jestem mega zadowolony.
    jak pewnie wiesz sa twarde po srodku a miekkie po bokach. w trasie na
    dluzej starcza a i w winkle mozna sie zlozyc.
    a moim zdaniem chyba najlepiej miec przod i tyl z tej samej rodziny.
    wtedy sa te opony optymalnie podobne. po co miec z przodu wypasa jak
    tyl zlapie uslizg i odwrotnie.

    pzdr
       Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek