-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer01.am1
!peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
Date: Tue, 02 Feb 2016 11:23:31 +0100
From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka opona na zapas?
References: <56a1d425$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<n7slps$dm9$2@node2.news.atman.pl>
<56a1e0d6$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
<n7sno9$gt1$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<n7t1ac$gt1$6@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<n7u2rh$p4t$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<n80elm$asd$1@node2.news.atman.pl>
<56a626f6$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
<56a62a60$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<56a638c6$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
<56af90f6$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<56b06324$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
<56b07b0e$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <56b07b0e$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <56b083b4$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
X-Trace: 1454408628 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 687 91.197.153.32:55657
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3156923570
X-Received-Bytes: 2220
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576255
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-02-02 o 10:46, J.F. pisze:
> Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:56b06324$0$703$6...@n...neostrada.
pl...
> W dniu 2016-02-01 o 18:08, J.F. pisze:
>>> Ale uniwersalny zapas z indeksem H nie jest dobry :-)
>
>> Dlaczego nie?
>
> To Ty kreciles nosem na propozycje takiej opony.
> Dlaczego, to ja nie wiem :-)
>
> Z dalszej dyskusji wynikaloby, ze po to, aby w razie zlapania gumy
> sprawnie i bezpeicznie wrocic z rodzina z wiekszej odleglosci, nie
> zwalniajac ponizej 200 na nieznanych drogach :-)
A nie nie.. ja kręciłem nosem na indeks T.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.16 12:01 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=