  • 1. Data: 2010-07-13 13:37:23
    Temat: Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym
    Od: smierdzacylen <s...@g...com>

    Dzien dobry - czy moze ktos podpowiedziec jakie dane w swoim aparacie
    powinienem wpisac jezeli chcialbym korzystac z pakietu "Internet w
    Telefonie" w sieci Play, ktory "upowaznia" mnie rowniez do korzystania
    z sieci PLUS. Niestety APN : Internet - przy roamingu krajowym w sieci
    Plus-a nie dziala.

    Zaznaczam ze w przypadku macierzystej sieci - play na apn internet
    dziala wszystko poprawnie.
    W regulaminie nazwa APN-u stoi jak byk: internet lub wap.

    pytanie - czy ktos przerabial korzystanie w roamingu przez plusa w
    pleju ?

  • 2. Data: 2010-07-13 15:28:28
    Temat: Re: Jaka nazwa APN-u w roamingu krajowym
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 13 Lip, 15:37, smierdzacylen <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > W regulaminie nazwa APN-u stoi jak byk: internet lub wap.
    >
    > pytanie - czy ktos przerabial korzystanie w roamingu przez plusa w

    Hej

    To ze polaczenia glosowe moga dzialac przez siec plusa nie znaczy ze
    internet tez bedzie tak dzialac.
    Zdaje sie ze w taryfie "play online" internet dziala tylko w sieci
    play.
    Ewentualnie na stronie plusa poszukaj konfiguracji do internetu gprs,
    moze sie uda.

  • 3. Data: 2010-07-13 16:54:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Piotrek" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]

    > internet tez bedzie tak dzialac.
    > Zdaje sie ze w taryfie "play online" internet dziala tylko w sieci

    Moglbys odpowiadac na temat?
    Autor watku nic nei pisze o Play On-line

    > Ewentualnie na stronie plusa poszukaj konfiguracji do internetu gprs,
    > moze sie uda.

    Zasada w roamingu - czy takim czy takim - jest jedna - korzysta sie z
    wlasnego APN

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-07-13 20:00:31
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Uzytkownik "smierdzacylen" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > Plus-a nie dziala.
    > Zaznaczam ze w przypadku macierzystej sieci - play na apn internet

    u mnie apn internet dziala, wykupilem 500mb i czesto korzystam z internetu w
    roamingu plusa

    pozdrawiam!

  • 5. Data: 2010-07-14 07:17:03
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 13 Lip, 18:54, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Moglbys odpowiadac na temat?
    > Autor watku nic nei pisze o Play On-line

    Nie napisal jakiej taryfy uzywa wiec zgaduje.

  • 6. Data: 2010-07-14 12:19:55
    Od: smierdzacylen <s...@g...com>

    On 14 Lip, 09:17, Piotrek <p...@g...com> wrote:

    > Nie napisal jakiej taryfy uzywa wiec zgaduje.

    Nie zachowuj sie jak konsultant z Pleja, ktory nie ma pojecia o czym
    sie w towarzystwie mowi.
    Wszystko zostalo napisane a jak jestes łosiem to tfuj problem.

  • 7. Data: 2010-07-14 12:20:46
    Od: smierdzacylen <s...@g...com>

    > Zasada w roamingu - czy takim czy takim - jest jedna - korzysta sie z
    > wlasnego APN

    Ok Dziekuje Panu SDD za potwierdzenie nazewnictw apnow.

  • 8. Data: 2010-07-14 12:21:36
    Od: smierdzacylen <s...@g...com>

    > u mnie apn internet dziala, wykupilem 500mb i czesto korzystam z internetu w
    > roamingu plusa

    ok dziekuje za potwiedzenie. widocznie bedzie problem gdzies u mnie.

  • 9. Data: 2010-07-14 15:24:26
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 14 Lip, 14:19, smierdzacylen <s...@g...com> wrote:
    > Nie zachowuj sie jak konsultant z Pleja, ktory nie ma pojecia o czym
    > sie w towarzystwie mowi.
    > Wszystko zostalo napisane a jak jestes łosiem to tfuj problem.

    Nie stresuj sie. Dostanie od rodzicow pierwszego telefonu na komunie
    to faktycznie duze przezycie. Ale wszystko w swoim czasie.