  • 51. Data: 2010-09-06 19:06:09
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >ciekawe kiedy ostatnio używałeś TT i skąd to uprzedzenie jesli to nie
    >jest po prostu "nie bo nie".

    Przeczytałbyś ten wątek to byś wiedział.
    Dawno.
    Jako że nic z jego wad nie zostało poprawione, to dlaczego miałbym zmienić
    zdanie?

    >Nie wiem po co ci przełączanie map w TT

    A to że nie wiesz to już nie moja wina.

    >, tam mapy nie sa podzielone na państwa,

    A gdzie to jest "tam"?
    Bo TomTom to trochę więcej wersji softu niż w 1 urządzeniu które akurat
    miałeś w ręce i spokojnie mapy poszcz. państw możesz dokupić.

    >AM to jedna z gorszych nawigacji.

    Nie mówimy o AM, tylko o TomTomie.
    A ja osobiście zdecydowanie preferuję I-go.
    Z tymi samymi mapami TeleAtlasa, które są w TomTomie, więc argument o innym
    pokryciu odpada.

  • 52. Data: 2010-09-07 08:05:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-06 15:07, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Ty czy nawigacja?

    Ani ja ani nawigacja.

    > Bo skoro w kilka dni ten brak zauważyłem to nawigacja jednak takiej
    > umiejętności potrzebuje.

    Potrzebuje jeśli ktoś jest niespełna rozumu.
    Ale ktoś normalny - tak gdzieś od IQ 50 - kupi mapę całej Europy, która
    jest znacznie tańsza niż kupowana kawałkami.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 53. Data: 2010-09-07 12:50:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ani ja ani nawigacja.

    To już Twoje zdanie.
    Nie pytałem o nie.

    > Potrzebuje jeśli ktoś jest niespełna rozumu.

    Mylisz się - ktoś niespełna rozumu nie pojmie potrzeby.

    > Ale ktoś normalny - tak gdzieś od IQ 50 - kupi mapę całej Europy

    Zwłaszcza jak już ma mapę Europy Wschodniej, którą dostał w prezencie/kupił
    z urządzeniem, a chce do Niemiec jechać?

  • 54. Data: 2010-09-07 13:35:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-07 12:50, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Zwłaszcza jak już ma mapę Europy Wschodniej, którą dostał w
    > prezencie/kupił z urządzeniem, a chce do Niemiec jechać?

    To kupi Europę, lub Europę Zachodnią z MR. Jeśli kupi tylko Niemcy za
    cenę niewiele niższą od Western & Central to pretensje może mieć tylko
    do siebie.
    No ale dla bardzo chcącego to w cenie pomiędzy W&C i D, AT, CH kupi
    Central & Eastern. Do wyboru do koloru.

  • 55. Data: 2010-09-07 13:49:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dnia 2010-09-07 12:50, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > To kupi Europę, lub Europę Zachodnią z MR.

    Co to jest MR?

    > Jeśli kupi tylko Niemcy za cenę niewiele niższą od Western & Central to
    > pretensje może mieć tylko do siebie.

    Niemcy kupi za 177 zł, z Europą Wschodnią za 240 zł, a z Zachodnią 280.
    Jeśli dla Ciebie niepotrzebne wydanie dodatkowych 60-100 zł to jest nic, to
    gratuluję.
    Ale to raczej świadczy o IQ poniżej 50, niż sytuacja odwrotna.

    > No ale dla bardzo chcącego to w cenie pomiędzy W&C i D, AT, CH kupi
    > Central & Eastern. Do wyboru do koloru.

    Nie wypisuj banialuków o cenach i pakietach.
    Może się zdarzyć przypadek, że potrzebujesz wyjechać poza pakiet który masz
    i to się liczy, a nie pierdoły "trzeba było inaczej kupować".
    Jak nie Niemcy to Maroko.

    I tego TT nie obsługuje, więc albo trzeba się gimnastykować z przełączaniem
    ręcznym, albo przepłacać.
    Z powodu kretynizmu w sofcie.

  • 56. Data: 2010-09-07 14:26:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-07 13:49, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Co to jest MR?

    Drogi główne poza mapą właściwą.

    > Niemcy kupi za 177 zł, z Europą Wschodnią za 240 zł, a z Zachodnią 280.
    > Jeśli dla Ciebie niepotrzebne wydanie dodatkowych 60-100 zł to jest nic,
    > to gratuluję.

    Jeśli niepotrzebne to oczywiście głupota, ale skoro sam piszesz, że
    trzeba przełączać to kupuje się to co potrzebne. Przy kupnie map 2
    krajów już jest drożej niż za całą Europę.
    Poza tym lepsze to niż 350 za Europe Wschodnia i 480 za całą Europę w
    iGO - ile kosztują mapy na sztuki i kiedy lepiej będzie kupić cała Europę?

  • 57. Data: 2010-09-07 15:03:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli niepotrzebne to oczywiście głupota, ale skoro sam piszesz, że trzeba
    > przełączać to kupuje się to co potrzebne.

    Czyli ponosisz dodatkowy koszt, bo producent softu czegoś nie zrobił
    poprawnie.
    O tym przecież pisałem.

    > Poza tym lepsze to niż 350 za Europe Wschodnia i 480 za całą Europę

    Nie wiem czy lepsze, mapy w I-go można rozdzielić i nie zaśmiecać karty
    niepotrzebnymi.
    A za 350 zł to kupisz nie tylko mapy Europy Wschodniej, ale jeszcze soft
    które je obsłuży i urządzenie. ;-)

    Mapa kupwoana osobno na karcie kosztuje od 65 Eur za całą Europę.

    > iGO - ile kosztują mapy na sztuki

    30 Eur za jednorazową aktualizację.

    >i kiedy lepiej będzie kupić cała Europę?

    Przy zakupie 3.

    Ale możesz nawet sobie wynająć mapy które Cię interesują.
    Od 20 Eur za całą Europę , Wschodnią lub Zachodnia od 14 Eur, pojedynczy
    kraj od 8 Eur (na miesiąc).

  • 58. Data: 2010-09-08 13:45:40
    Od: BearBag <c...@g...com>

    ok w takim razie jeździj dalej na iGo skoro można wypożyczać mapy na
    miesiące i nie potrafisz przekraczać granicy z TT.
    Wyszukujesz niesamowitych argumentów byle tylko wyżyć sie na TomTomie,
    ale nie przekonujesz nikogo oprocz siebie, ale tego też nie byłbym
    pewien.

  • 59. Data: 2010-09-08 13:51:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    >ok w takim razie jeździj dalej na iGo skoro można wypożyczać mapy na
    >miesiące i nie potrafisz przekraczać granicy z TT.

    To nie jest kwestia tego co ja potrafię, a czego nie.
    TomTom to dno i tyle, pisałem tylko dlaczego, skoro tego nie zrozumiałeś, to
    już nie mój problem.
    I wisi mi co Ty o tym sądzisz, więc możesz sobie darować swoje oceny moich
    postów - zajmij się swoimi.

    >ale nie przekonujesz nikogo oprocz siebie

    Jasne.
    Nie to co Ty, prawda?
    Nie napisałeś żadnego argumentu za, który byłby choć trochę sensowny, tzn.
    że TomTom miałby mieć coś czego nie mają inne nawigacje, ale wymądrzasz się
    na temat innych.
    Trochę samokrytycyzmu by Ci się przydało, bo takich co po prostu wiedzą
    lepiej, to mało kto trawi.

  • 60. Data: 2010-09-08 14:21:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-08 13:51, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Nie napisałeś żadnego argumentu za, który byłby choć trochę sensowny,
    > tzn. że TomTom miałby mieć coś czego nie mają inne nawigacje, ale
    > wymądrzasz się na temat innych.

    Routing - nie znam programu z lepszym, a z kilkoma miałem do czynienia.
    Czytelne mapy bez popierdółek w stylu budynki 3D, czy ulice szerokości
    piksela.
    IQ Routes - AM ma coś podobnego
    Map Share.
    Wybieranie głosowe.
    Rewelacyjnie zrobione wybieranie dróg alternatywnych, omijanie blokad i
    korków, blokowanie części trasy itp.
    U nas wprawdzie nie działające, lub tylko częściowo - Traffic i Live