  • 1. Data: 2010-09-03 08:53:05
    Temat: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mam obecnie Garmina nuvi 760 i jestem z niego wybitnie niezadowolony.
    Jest powolny, nie potrafi zapamiętać przejechanej trasy, mimo dołożenia
    pamięci na karcie SD przy trasach poza Polską pisze komunikat "za mało
    pamięci". Ogólnie zraziłem się do tej marki i chcę kupić coś lepszego.
    Potrzebuję nawigację typowo do samochodu, chętnie z funkcją zestawu
    głośnomówiącego do telefonu.
    Ponieważ pracujemy w serwisie więc potrzebna jest też funkcja zapisania tras
    tak, jak się jechało faktycznie i żeby GPS potrafił odtworzyć trasę. Są
    wogóle nawigacje, które to potrafią?
    Nie chcę wydać więcej, jak 1000-1200 zł.
    Co sądzicie o GPS Navroad NR560BF? Wstępnie mi się podoba (na obrazkach i z
    opisu).
    Jacek

  • 2. Data: 2010-09-03 09:48:26
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-09-2010 o 08:53:05 Jacek <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie chcę wydać więcej, jak 1000-1200 zł.
    > Co sądzicie o GPS Navroad NR560BF? Wstępnie mi się podoba (na obrazkach

    Ja mam od lat używam IGO, obecnie wersja 8,3 obecnie na Pentagram Nomand.

    Tworzenie długich tras nie stwarza problemów (np wyjazd z północy polski
    do Austrii z punktami przelotowymi), oczywiście przeliczanie takiej trasy
    trwa ok 30sek do 1 minuty.
    Do tego dodatki jak ukształtowanie terenu, budynki, fotoradary, ale to
    można pominąć.
    Z map uważam że dokładniejsze z prawidłowymi dozwolonymi prędkościami to
    NavTeq (w PL).

  • 3. Data: 2010-09-03 09:57:03
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 3 Wrz, 08:53, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Nie chcę wydać więcej, jak 1000-1200 zł.
    > Co sądzicie o GPS Navroad NR560BF? Wstępnie mi się podoba (na obrazkach i z

    zobacz Becker tu masz trochę informacji:
    http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=1&t=3149&p=811
    40&hilit=becker#p81140

  • 4. Data: 2010-09-03 10:24:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ponieważ pracujemy w serwisie więc potrzebna jest też funkcja
    > zapisania tras tak, jak się jechało faktycznie i żeby GPS
    > potrafił odtworzyć trasę. Są wogóle nawigacje, które to potrafią?

    Sa. Ale nie jest to MapaMap :-)

    > Nie chcę wydać więcej, jak 1000-1200 zł.

    Nawigacje startuja od 200zl i sie sprawdzaja dosc dobrze. Ale mapy
    calej europy w tej cenie nie dostaniesz, tylko gorsza mape Polski.

    No i mozna pomyslec nad nawigacja z TMC, ktora to powoli w kraju
    rusza.

    J.

  • 5. Data: 2010-09-03 11:16:41
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Jest powolny, nie potrafi zapamiętać przejechanej trasy, mimo
    dołożenia pamięci na karcie SD przy trasach poza Polską pisze
    komunikat "za mało pamięci".

    nutrak ściąga logi z 760
    http://www.anpo.republika.pl/download.html#nutrak
    a poza tym garniak.pl

    //Ogólnie zraziłem się do tej marki i chcę kupić coś lepszego.

    lepsze niż Garmin ? no to powodzenia :-)

    //Potrzebuję nawigację typowo do samochodu, chętnie z funkcją zestawu
    głośnomówiącego do telefonu.

    Garmin Nüvi 865TFM TMC Pro lub Garmin nüvi 3790T mit TMC PRO ale nie
    wiem czy ten drugi ma BT

    //Ponieważ pracujemy w serwisie więc potrzebna jest też funkcja
    zapisania tras tak, jak się jechało faktycznie i żeby GPS potrafił
    odtworzyć trasę.

    trasę można wrzucić na PC i obejrzeć pod Map Source albo Google Maps

    //Są wogóle nawigacje, które to potrafią?

    rozwiń nieco sens odgrywania trackloga na GPS-ie a nie na PC,
    outdoorowe modele maja coś takiego ale odgrywanie 8h jazdy po mieście
    na GPS-ie to jakaś porażka

    //Nie chcę wydać więcej, jak 1000-1200 zł.

    do 300 euro spokojnie coś się dobierze, poza tym jest darmowy (póki
    co) Garmin Connect

    P.

  • 6. Data: 2010-09-03 12:57:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 08:53:05 +0200, Jacek napisał(a):

    > Co sądzicie o GPS Navroad NR560BF? Wstępnie mi się podoba (na obrazkach i z
    > opisu).

    Ja bym zdecydowanie polecał zadanie pytania na właściwej grupie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-09-03 13:25:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 08:53, Jacek pisze:
> [...]
    > Nie chcę wydać więcej, jak 1000-1200 zł.
    > Co sądzicie o GPS Navroad NR560BF? Wstępnie mi się podoba (na obrazkach

    Zastanów się na MIO MOOV 500. Urządzenie tanie, w komplecie mapa MIO na
    Polskę, slot kart SD i możliwość "rozblokowania". Szybko łapie FIX nie
    robiła mi problemów o braku pamięci przy trasach po kilka kkm.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 8. Data: 2010-09-03 14:27:48
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Znalazłem grupę alt.pl.gps ale jest to grupa prawie martwa. Jeden post co
    trzy dni.
    Poza tym, co widzisz niewłaściwego i umieszczeniu posta na grupie samochody,
    gdzie znaczny procent ludzi używa gps?
    Jacek

  • 9. Data: 2010-09-03 14:50:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 14:27:48 +0200, Jacek napisał(a):

    > Znalazłem grupę alt.pl.gps ale jest to grupa prawie martwa. Jeden post co
    > trzy dni.

    Najczęstsze kłamstwo w internecie - "szukałem ale nie znalazłem"
    pl.rec.gps

    > Poza tym, co widzisz niewłaściwego i umieszczeniu posta na grupie samochody,
    > gdzie znaczny procent ludzi używa gps?

    jeszcze masz do wyboru w takim razie pl.rec.turystyka, pl.rec.lotniarstwo,
    pl.rec.zeglarstwo i pewnie kilkanaście innych - tam też znaczny procent
    używa gps.
    Tu pewnie sporo ludzi robi zdjęcia i używa komórek - porozmawiamy o tym
    jaki telefon wybrać i jak zrobić dobrą fotkę HDR?
    Nie masz przypadkiem grzybicy stóp? Nie krępuj się, zapytaj, pewnie sporo
    osób tutaj miało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-09-03 14:57:15
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Zastanów się na MIO MOOV 500. Urządzenie tanie, w komplecie mapa MIO na
    > Polskę, slot kart SD i możliwość "rozblokowania". Szybko łapie FIX nie
    > robiła mi problemów o braku pamięci przy trasach po kilka kkm.

    zdaje sie ze mam taka sama (musze sprawdzic - ale soft ten sam na bank....bo
    mio...). odradzam, strasznie sie nawpienialem bo nie rozpoznaje poprawnie
    rond a an niektorych wiaduktach potrafi zrobic sito z mozgu...

    to co mi sie dobrze sprawdza to stary lark do ktorego wgralem mape navigo 9i
    ktora byla dodawana do mgazynu logo - swietne. kosztowalo moze z 7 czy 9 pln
    ale naprawde fajna mapka za ta cene