  • Data: 2013-08-05 21:40:45
    Temat: Re: Jaka nawigacja 5 cali?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello ToMasz,

    Monday, August 5, 2013, 9:27:31 PM, you wrote:

    > w takim np Bytomiu (ok 200 tyś mieszkańców, ale lepiej omijać ten
    > region) MapaMap ma nazwy dzielnic które nie funkcjonują od lat
    > 70siątych. To nic, ta nawigacja nie wie które drogi są jednokierunkowe!

    W Opolu osunął się nasyp na wylocie drogi krajowej nr 45 (w kierunku
    Kluczborka). Wyznaczono objazdy. Ale na jednym z objazdów również
    wyznaczono objazd (z powodu remontu mostka) na dokładkę prowadzący
    drogą jednokierunkową. O ile jeszcze w jedną stronę da się jakoś ten
    objazd pokonać z użyciem nawigacji, to w drugą stronę już się nie da -
    ani Automapa ani Google ani NaviExpert nie miały informacji o zakazie
    ruchu w jednym kierunku (nie dotyczącym mieszkańców) na jednej drodze.
    Wyjechać stamtąd legalnie dało się pod warunkiem nadrobienia
    dodatkowych jakiś 20km. Oczywiście bez pomocy nawigacji, które się
    upierają, żeby zawracać.

    Uprzedzając - nie przekazałem informacji o jednokierunkowej - po
    krążeniu po ciemku po wiochach nie jestem w stanie zlokalizować tej
    uliczki.
    Na GoogleMaps oznaczyłem drogi jako wyłączone z ruchu ale nadal system
    nimi nawiguje ostrzegając jedynie, że trasa może przebiegać przez
    drogi zamknięte dla ruchu, kwa nać!

    Nie wyobrażam sobie, co się będzie działo, jak ludzie zaczną wracać z
    wakacji - nikt się nie spodziewa CAŁKOWICIE wyłączonej z ruchu
    krajówki.

    --
    Best regards,
    RoMan