  • 41. Data: 2017-11-13 19:49:31
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Emtec to chyba najlepsze płytki z tych popularnych. Można na nich
    > nagrywać i formatować dane.

    Najczęściej EMTEC to badziewie - konfekcjonowane płytki produkowane
    przez Ritek. Najbezpieczniej chyba kupować Sony - mają własną fabrykę i
    nie zauważyłem, żeby konfekcjonowali od innych producentów.

  • 42. Data: 2017-11-13 19:56:41
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ale... to chyba nie o płytę chodzi, jeszcze się upewnię gdy otrzymam
    > zamówienie. Przed chwilą wsadziłem do napędu zeszłoroczną aktualizację,
    > która pięknie czyta się w moim aucie i okazało się, że to zupełnie inny
    > producent DVD-R. W związku z tym jestem prawie pewien, że kwestią
    > nagrywarki jest to czy zapis będzie dobrze czytany na starszym już
    > odtwarzaczu w aucie.  Najwidoczniej są takie, które zapisują z lepszym
    > sygnałem. Sęk w tym, że ciężko dowiedzieć się jaki to model :-(

    Też myślę, że to raczej sprawa nagrywarki. Podejrzewam, że może być duży
    rozrzut w zależności od egzemplarza. Nie sądzę, aby nagrywarki za kilka
    dych przechodziły rygorystyczną kontrolę jakości. Ale przez ostatnie
    lata nie miałem wpadek z czymkolwiek, miałem nagrywarki Samsunga i
    Asusa, ale podobno wszystkie są obecnie mniej więcej jednakowej jakości.
    Technologia już stara i opanowana.

  • 43. Data: 2017-11-13 20:02:03
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > lata nie miałem wpadek z czymkolwiek, miałem nagrywarki Samsunga i
    > Asusa, ale podobno wszystkie są obecnie mniej więcej jednakowej jakości.

    Jeszcze Pioneera miałem, też bez zarzutu.

  • 44. Data: 2017-11-13 21:58:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-13 o 20:02, Uncle Pete pisze:

    > Jeszcze Pioneera miałem, też bez zarzutu.

    Mój syn ma Pioneera. Sprawdzę na nim zapis. Podejrzewam, że on raczej
    się nie wyróżni w jakiś szczególny sposób. To solidna ale standardowa
    nagrywarka raczej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 45. Data: 2017-11-13 23:00:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 19:16, Czarek pisze:

    > A inne do czego służą?

    > Pochwal się jak "formatujesz dane"? ;-)

    Dawno nie korzytam już z nagrywania płytek, bo mam duży dysk oraz
    malutki dysk 500 GB na USB. który mogę zabrać wszędzie. Pomadto pendrivy.
    Jest opcja w programie oraz nawet pod Windows można sformatować. ale nie
    będę teraz do tego wracała, żeby udowodnić. Po prostu kup płytę EMTEC i
    przetestuj. Płyty wychodzą juz chyba zmody. Co innego jak musisz nagrać
    dla kogos jakiś dokument, czy dowód i tej osobie przekazać na płycie.
    W Kodaku stworzyli mi zdjęcia na płycie CD-Rom ze slajdów z roku 1977 i
    nawet super wyszły. a myślałam, że nic z tego raczej nie będzie.
    Oczywiście przenioslam je do komputera, żeby je mieć pod ręką.

    --
    animka

  • 46. Data: 2017-11-13 23:02:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 19:32, Marek S pisze:

    > Wątek jest o nagrywaniu płyt DVD (w tym Video) w taki sposób abym mógł
    > to odtworzyć w swoim aucie a nie na Twoim TV.
    Ale w swoim aucie też musisz mieć odtwarzacz do słuchania.

    --
    animka

  • 47. Data: 2017-11-13 23:15:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 19:49, Uncle Pete pisze:

    > Najczęściej EMTEC to badziewie - konfekcjonowane płytki produkowane
    > przez Ritek. Najbezpieczniej chyba kupować Sony - mają własną fabrykę
    > i nie zauważyłem, żeby konfekcjonowali od innych producentów.

    Jednak jak dla mnie to Emtec. Ponagrywalam nowe filmy, zdkęcia czy
    piosenki na tyh płytach.
    Pp zakończeniu nagrywania chyba nie trzeba zamykać sesji, zeby później
    coś niecos zmieniać. Duzo juz nie pamietam, bo nie praktykuję, ale co
    nieco w pamięci zostało. Plyty leżą w futerale/saszetce do płyt.
    Najgorsze jest to, że mam laser w miniwieży zepsuty. Dorobili mi go
    Pomocni fachowcy-kretymi z Banku Alior, Jeszcze musiałam im zaplacić za
    laser, którego nie wymienili, a jeszcze bardziej uszkodzili. Bede miała
    teraz nauczkę na całe życie. Jak będe miała jakś nadprogramowe pieniądze
    to laser wynienię u kogoś uczciwego. Zal mi tej super miniwiezy, z super
    dźwiękiemm, super piosenek na płytach, których w tej miniwieży nie mogę
    posłuchać .Moge słuchać tylko kaset (ale one sa za krótkie) lub stacji
    radiowych.

    --
    animka

  • 48. Data: 2017-11-13 23:20:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Jeszcze Pioneera miałem, też bez zarzutu.
    Mm w komputerze 2 nagrywarki. Obydwie szwankują. Kupiłam nagrywarkę
    Toshiba na USB i juz się nie użeram z tamtymi.

    --
    animka

  • 49. Data: 2017-11-14 00:44:49
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-13 o 23:02, Animka pisze:

    > Ale w swoim aucie też musisz mieć odtwarzacz do słuchania.

    Czy odtwarzacz DVD nie nadaje się do słuchania muzyki Twoim zdaniem?

    Może jestem nieświadomym użytkownikiem takich odtwarzaczy i głównie
    używam ich do słuchania z prostej przyczyny: obraz klipa znika gdy
    ruszam autem, a pozostaje jedynie dźwięk - po to aby nie absorbować
    kierowcy. W miejsce obrazu pojawia się komunikat iż tylko dźwięk będzie
    odtwarzany do momentu kiedy się nie zatrzymam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 50. Data: 2017-11-14 00:52:12
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-13 o 23:15, Animka pisze:
> [...]
    > dźwiękiemm, super piosenek na płytach, których w tej miniwieży nie mogę
    > posłuchać .Moge słuchać tylko kaset (ale one sa za krótkie) lub stacji

    Chwila, czy w Alior Banku naprawiają odtwarzacze DVD? A co z lodówkami?
    Mam zepsutą jedną. Czy też mi ją mogą naprawić?

    Czy muszę mieć kartę kredytową w tym banku by mi ją naprawili?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek