  • 31. Data: 2011-01-08 13:00:46
    Temat: Re: Jaka mala plazma?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
    news:4d20cc4d$0$2503$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w
    > wiadomości news:4d20c720$1@news.home.net.pl

    > Czyli problemy technologiczne narastaja, bo LG robilo seryjnie 2, 3 lata
    > temu plazmy 32" 720x1280.

    Ja pamietam czasy jak w laptopach byly montowane plazmy.

  • 32. Data: 2011-01-09 12:57:08
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A który z modeli plazmowych 37'' jest najbardziej warty uwagi?

    Przy okazji:
    W mieszkaniu pojawi się sygnał zbiorczej anteny satelitarnej w gniazdku w ścianie
    (pasywne rozprowadzenie sygnału z anteny
    talerzowej na dachu), więc może warto myśleć od razu o jakimś modelu z wbudowanym
    tunerem satelitarnym?

    -----

  • 33. Data: 2011-01-10 15:31:35
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>