  • Data: 2015-10-14 10:21:17
    Temat: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    Strasznie filozofujesz ;-)

    Do osobnego ładowania Eneloopów kupiłem oryginalną ładowarkę Panasonica do eneloopów
    i jestem zadowolony, także w tym że mała,
    poręczna i do torby łatwo wrzucić.
    Duży kombajn Ansmann często eneloopy próbował przeładować (były bardzo gorące).

    Wiele lat (jak aku były drogie i używałem dyktafonu na kasety) doładowywałem baterie
    alkaliczne, ale jest z nimi parę problemów,
    jeden z nich to ryzyko wycieków elektrolitu, kładź ładowarkę do góry nogami czy
    podobnie tak, aby elektrolit nie zalał ładowarki.
    Po doładowaniu baterii alkalicznej to pojemności już mało, ale w sam raz, żeby
    zasilać zegary ścienne powiedzmy przez pół roku.
    W urządzeniu bateria też może wylać, trzeba o tym pamiętać.

    -----