  • 101. Data: 2010-10-13 12:50:37
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    LEPEK napisał(a):

    > Po lusterkach mu ta ciężarówka świeciła?! Nie zauważyć we mgle, że cię
    > coś wyprzedza?!?! Toż to widocznoć musiałaby być poniżej 2m. Bez jaj -
    > widziałeś kiedyś taką mgłę?

    K...wa raz w życiu jechałem w taką mgłę że wypatrywałem tylko skraju
    drogi, jak się trafił jakiś przede mną to jechałem za nim na jego
    światła czerwone ;) Jeszcze działo się to po zmroku...
    Było to w okolicach Wszystkich Świętych i ja byłem z 15 lat młodszy
    pewnikiem, albo coś koło tego.

    Pozdrawiam !!

  • 102. Data: 2010-10-13 12:51:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wnioski nie dotyczą skali hałasu

    No właśnie.
    Czyli są bajdurzeniem bez ładu i składu.

  • 103. Data: 2010-10-13 12:54:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > No właśnie.
    > Czyli są bajdurzeniem bez ładu i składu.

    Jeśli masz problem ze zrozumieniem, to powiedz.
    Poszukam dla Ciebie literatury, która przybliży Ci te zjawiska.

  • 104. Data: 2010-10-13 12:55:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    > By�e� kiedy� blokowany podczas wyprzedzania?

    Ładnych parę razy - jak ch..... zobaczył że jest wyprzedzany to pedał
    w podłogę, raz nawet tak że nie ukończyłem wyprzedzania bo tak
    wyskoczył do przodu, tylko wróciłem na swój pas.

    Nie wiem i nie zrozumiem nigdy jak Ci ludzie jeżdżą - jak wyskakuję na
    S8 w Wyszkowie to ładnie do Radzymina trzymam cały czas 130-140km/h i
    co chwila wyprzedzam jadąc swoim tempem tych samych ludzi - zapier
    zapier... żeby po chwili zwolnić do 100km/h i się turlać przez dłuższą
    chwilę, po czym znowu doznaje jakiegoś olśnienia i znowu zapier... o
    co chodzi w takim stylu jazdy ??

    Pozdrawiam !!

  • 105. Data: 2010-10-13 12:56:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeśli masz problem

    Nie mam żadnego problemu.
    To Ty masz masz problem, pierdzielisz od rzeczy kompletnie nie na temat.

  • 106. Data: 2010-10-13 12:57:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    >w podłogę, raz nawet tak że nie ukończyłem wyprzedzania bo tak
    >wyskoczył do przodu, tylko wróciłem na swój pas.

    Jest możliwość że takie blokowanie spowodowało zagrożenie dla
    wyprzedzającego, a w konsekwencji wypadek?

  • 107. Data: 2010-10-13 13:29:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Byłeś kiedyś blokowany podczas wyprzedzania?

    Az tak zlosliwie jak niewatpliwie masz na mysli, zeby musialo to
    prowadzic do wypadku, to nigdy.

    J.

  • 108. Data: 2010-10-13 13:31:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >dłuższą
    >chwilę, po czym znowu doznaje jakiegoś olśnienia i znowu zapier...

    Mapa, telefon, zakret, teren zabudowany, a w koncu - zwykle
    zagapienie, zaraz, co jest grane, dlaczego maluch mnie wyprzedza ..
    dlaczego ja jade 100 ..

    J.

  • 109. Data: 2010-10-13 13:35:32
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    > begin J.F.
    >
    > A przede wszystkim nie byłoby go w danym miejscu o danym czasie.

    To by sie zabil w innym miejscu i czasie :-)

    Niestety - ale to chec szybkiej jazdy prowadzi do wyprzedzania.

    J.

  • 110. Data: 2010-10-13 13:42:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    >
    > Az tak zlosliwie jak niewatpliwie masz na mysli, zeby musialo to prowadzic
    > do wypadku,

    We mgle istota takiego zachowania wzrasta wielokroć.
    Jeśli ktoś ma widoczność 500 m i spokojnie się mieści w tym dystansie z
    manewrem, a po przyspieszeniu przez wyprzedzanego braknie mu miejsca na
    manewr, to sprawa jest jasna.