  • 21. Data: 2009-03-04 14:14:33
    Temat: Re: Jaka karte dzwiekowa kupic ?
    Od: arek <A...@g...com>

    On 4 Mar, 13:27, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:

    > Rozumiem, że po prostu jesteś zwolennikiem poglądu, że skoro sprzęt audio
    > nie kosztował minimum parunastu, czy parudziesięciu, tysięcy złotych to już
    > grać dobrze nie może.

    Fajny sprzet mozna miec za pare stowek. Od zrodla, po kolumny.

    Oczywiscie uzywany, nie 5.1 i bez wejscia cyfrowego. Ale fajny
    i bedzie gral ladnie.

    Ale, do gier, do mp3, do filmow (na kompie? litosci)
    wystarczy karta wbudowana i byle pierdziolek.

    Reszte lepiej wydac na kobiety.

    BTW,
    *HELIKOPTER* warning! Pilnuj sie ... >:]

  • 22. Data: 2009-03-04 14:47:53
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    On 03/04/2009 02:26 PM, RadoslawF wrote:

    > Osoba zakładająca ten wątek nie sprecyzowała czego na tym nowym
    > sprzęcie będzie słuchać. Więc można domyślnie przyjąć że będą

    Osoba zakładająca ten wątek jak najbardziej sprecyzowała, że zależy jej na dobrej
    jakości dźwięku.

    > to MP3 lub dźwięki z filmów w divix/xvid.
    > Przy takim założeniu twój przedmówca ma rację a ty wychodzisz
    > na jakiegoś trolla. :-)

    Trollem jest zdecydowanie niejaki arek, niezależnie od założeń.

    t.

  • 23. Data: 2009-03-04 15:22:59
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 06:14:33 -0800 (PST), arek napisał(a):

    > Ale, do gier, do mp3, do filmow (na kompie? litosci)
    > wystarczy karta wbudowana i byle pierdziolek.

    Ale wbudowane łapią różne śmiecie z kompa: pracujący dysk, scrolowanie
    ekranu (grafika) i wiele innych - to wszystko potem słychać w głośnikach
    zarówno przy słuchaniu mp3 jak i oglądaniu filmów.

    --
    GLaF

  • 24. Data: 2009-03-04 15:27:04
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-04 15:47, Użytkownik Tomasz Bątor napisał:

    > Osoba zakładająca ten wątek jak najbardziej sprecyzowała, że zależy jej
    > na dobrej jakości dźwięku.

    To dałeś teraz po bandzie. :-)
    A może jeszcze nie doszedłeś że jakość zależy też od źródła
    dźwięku i kiedy jest ono tylko takie sobie to efekt końcowy
    też będzie taki sobie.

    > Trollem jest zdecydowanie niejaki arek, niezależnie od założeń.

    Jak rozumiem to jedyny argument na tekst: "Komputer to nienajlepsze
    zrodlo dzwieku, od tego zacznijmy". :-)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-03-04 15:43:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > to MP3 lub dźwięki z filmów w divix/xvid.
    > Przy takim założeniu twój przedmówca ma rację a ty wychodzisz

    Uwierz mi, na mp3 też słychać różnicę. No chyba, że słucha się tylko
    takich z bitrate 64kb/s. :)

  • 26. Data: 2009-03-04 16:14:34
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-04 16:43, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Uwierz mi, na mp3 też słychać różnicę. No chyba, że słucha się tylko
    > takich z bitrate 64kb/s. :)

    Spotkałem MP3 z mniejszym bitratem. Nie zapominaj że niektórzy
    pozgrywali do MP3 swoje stare taśmy, kasety i winyle. :-)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2009-03-04 16:31:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Spotkałem MP3 z mniejszym bitratem. Nie zapominaj że niektórzy
    > pozgrywali do MP3 swoje stare taśmy, kasety i winyle. :-)

    Sam parę razy tak robiłem, z lekkim odszumieniem po drodze. Ale to nie
    szło na niski bitrate, tylko na 320 :)

  • 28. Data: 2009-03-04 16:56:19
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-04 17:31, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Sam parę razy tak robiłem, z lekkim odszumieniem po drodze. Ale to nie
    > szło na niski bitrate, tylko na 320 :)

    Wszystko zależy od jakości wyjściowej.
    Jak ktoś miał jedyne i niepowtarzalne nagranie na żywo rejestrowane
    na ZK140 to taki bitrate jaki Ty stosujesz jest ze cztery razy za
    wysoki. :-)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2009-03-04 17:19:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Wszystko zależy od jakości wyjściowej.
    > Jak ktoś miał jedyne i niepowtarzalne nagranie na żywo rejestrowane
    > na ZK140 to taki bitrate jaki Ty stosujesz jest ze cztery razy za
    > wysoki. :-)

    A owszem :) Ale akurat materiały źródłowe u mnie to było parę winyli i
    kasety, ale o generalnie dobrej jakości (część nagrywana fabrycznie).

  • 30. Data: 2009-03-04 18:55:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > Wystarczy, że znaleźli miejsce, na lepsze filtry napięcia zasilającego
    > DAC i wzmacniacz sygnału analogowego i już są do przodu.

    A nie wystarczy podłączyć PC toslinkiem do wzmacniacza i wszystkie
    zakłócenia są nieistotne?
    --
    pozdrawiam
    Piotr