  • 31. Data: 2013-12-15 20:28:33
    Temat: Re: Jaka karta wifi do srodka laptopa?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup
    > Akurat 6235 to kiepski model. Duzo lepszym wyborem bylby Intel Ultimate 5300.
    > Kosztuje jakies grosze oferujac duzo lepsze transfery nawet przy 2x mimo
    > (tylko diwe anteny podlaczone, router 300Mbps) 90 kontra 60 MBps spradzone na
    > tym samym laptopie.

    5300 jest większy i nie będzie u niego pasować.

  • 32. Data: 2013-12-15 23:16:42
    Od: G Nowak <g...@i...eu>

    On 15/12/2013 19:28, qwerty wrote:
    > Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup
    >
    > 5300 jest większy i nie będzie u niego pasować.

    W jakim sensie, na grubosc? ;-)

    --
    Pozdr

  • 33. Data: 2013-12-16 16:55:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup
    > W jakim sensie, na grubosc? ;-)

    Fakt, są PCIe Half Mini Card.
    Jednak jaki jest sens kupować 5300, skoro ma tylko dwie anteny? Wtedy
    wynegocjuje 300 Mbps, a więc w sam raz Intel 5100.

  • 34. Data: 2013-12-16 21:12:14
    Od: G Nowak <g...@i...eu>

    On 16/12/2013 15:55, qwerty wrote:
    > Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup
    >
    > Fakt, są PCIe Half Mini Card.
    > Jednak jaki jest sens kupować 5300, skoro ma tylko dwie anteny? Wtedy
    > wynegocjuje 300 Mbps, a więc w sam raz Intel 5100.

    Moze negocjowac co chce, ale rzeczywisty transfer na 5300 i tak jest
    wiekszy niz na 6200 czy na totalnie kijowym 5100. Rowniez pozytywne
    wrazenie sprawil DW1901 (jakistam Atheros), ale chyba nie mozna go kupic
    za 25PLN a to jedyna przewaga 11N nad 11AC.

  • 35. Data: 2013-12-18 11:29:54
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No i w Dellu może w ogóle nie ruszyć karta WiFi niedellowska (start kompa może się
    zatrzymac na Biosie), więc nie kombinuj i się
    ciesz, że masz n.
    Co prawda nie wiadomo, czy to n na pasmo 2,4 GHz czy n na pasmo 5 GHz.

    -----

  • 36. Data: 2013-12-18 18:09:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup
    > No i w Dellu może w ogóle nie ruszyć karta WiFi niedellowska (start kompa może
    > się zatrzymac na Biosie), więc nie kombinuj i się ciesz, że masz n.
    > Co prawda nie wiadomo, czy to n na pasmo 2,4 GHz czy n na pasmo 5 GHz.

    Tylko, że te n nie jest w stanie wynegocjować nawet 150 Mbps. :P

  • 37. Data: 2013-12-22 11:45:33
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik G Nowak napisał:

> [...]
    > wrazenie sprawil DW1901 (jakistam Atheros), ale chyba nie mozna go kupic
    > za 25PLN a to jedyna przewaga 11N nad 11AC.

    Ej chlopaki, to juz ustaliliscie co mam kupic? :)

    (ilez mozna czekac! ;) )

    Brrac to 5300?

    Po swietach bede mial pare dni spokoju i robie demolke z lapem, dysk
    musze wymienic, to od razu bym karte wymienil :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)