  • 11. Data: 2011-11-20 01:29:39
    Temat: Re: Jaka kamera cyfrowa jest obecnie do polecenia?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ec64c87$0$8460$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jakaś dobra kamera cyfrowa do 2000 PLN

    Co sądzicie o czymś takim. Trochę więcej niż 2000 PLN:

    Sony HDR-PJ10E Cena od 2100 do 2500 PLN

    Typ nośnika: karta pamięci, pamięć flash
    Pojemność: 16 GB
    Jakość zapisu: HD (1080p)
    Rozdzielczość: 4,2 mln pikseli
    Zbliżenie optyczne: 30 x

    Nośnik
    Rodzaj nośnika karta pamięci Memory Stick PRO Duo, karta pamięci
    Memory Stick PRO-HG Duo, karta pamięci SD, karta pamięci SDHC, karta pamięci
    SDXC, pamięć flash
    Pojemność 16 GB
    Obiektyw
    Zbliżenie optyczne 30 x
    Zbliżenie cyfrowe 350 x
    Stabilizator obrazu optyczny
    Nagrywanie filmów
    Rozdzielczość 4,2 mln pikseli
    Jakość zapisu HD (1080p)
    Typ przetwornika CMOS
    Dźwięk Dolby Digital 5.1
    Wbudowana lampa nie
    Informacje dodatkowe
    Zapis na kartach pamięci Memory Stick Pro Duo, Memory Stick Pro-HG
    Duo, SD, SDHC, SDXC
    Wielkość ekranu LCD 3 cale
    Wizjer brak
    Menu w języku polskim tak
    Wejścia / wyjścia
    Wyjście HDMI tak
    Wyjście komponentowe tak
    Złącze USB 2.0 tak
    Wyjście DV nie
    Parametry fizyczne
    Kolor obudowy czarny
    Wymiary 58 x 64 x 128 mm
    Waga (bez baterii) 310 g
    Wyposażenie
    Wyposażenie akumulator litowo-jonowy NP-FV50, instrukcja obsługi w
    języku polskim, kabel AV, kabel komponentowy, kabel USB, karta gwarancyjna,
    oprogramowanie, pilot, zasilacz sieciowy
    Gwarancja
    Gwarancja 24 miesiące

  • 12. Data: 2011-11-20 21:57:44
    Od: mstolars <m...@g...com>

    Ja mam Sony HDR-CX115EB i sobie chwalę. Dziś pewnie bym wziął model
    wyżej coś z 1080p a nie "i" ale nie narzekam. Jednego czego mi brak to
    gniazda mikrofonowego. Nie rozumiem zupełnie dlaczego w tanich
    modelach nie można dołożyć tego gniazda. Szalenie ułatwiło by zabawę,
    zwłaszcza na dworze.

    Pozdrawiam

    MS

  • 13. Data: 2011-11-20 22:20:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.11.2011 22:57, mstolars pisze:
    > Ja mam Sony HDR-CX115EB i sobie chwalę. Dziś pewnie bym wziął model
    > wyżej coś z 1080p a nie "i" ale nie narzekam. Jednego czego mi brak to
    > gniazda mikrofonowego.
    fakt, na wieeeeelu filmach słychać najlepiej kamerzystę zamiast aktorów
    amatorów. wystarczyłby bezprzewodowy mikrofon za 10 usd..
    ToMasz

  • 14. Data: 2011-11-21 23:26:01
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-11-20 22:57 mstolars napisał(a):

> [...]
    > gniazda mikrofonowego. Nie rozumiem zupełnie dlaczego w tanich
    > modelach nie można dołożyć tego gniazda. Szalenie ułatwiło by zabawę,

    Po to żeby ktoś zdesperowany kupił po prostu wyższy model. Sam koszt
    gniazda i okolic (1$ ?) jest w tym wszystkim pomijalny. Chodzi o zasadę.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2011-11-22 07:54:19
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@g...6c7o8m> napisał w
    wiadomości news:jaemm9$vvf$1@news.onet.pl...

    > Po to żeby ktoś zdesperowany kupił po prostu wyższy model. Sam koszt
    > gniazda i okolic (1$ ?) jest w tym wszystkim pomijalny. Chodzi o zasadę.

    1$ x 100 000 kamer to dodatkowo wydany milion który 95 procentom
    użytkowników nie jest potrzebny. Te 5% kupi wyższy model z tym gniazdem,
    ale droższy o 20 $. Tych już "super" kamer sprzedają 50 000 i zamiast
    stracić
    100 000$ zyskują 100 000S
    Nie masz co kminić bo za Ciebie kminią księgowi w fabryce:).

    Artur(m)

  • 16. Data: 2011-11-22 15:30:24
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakaś dobra kamera cyfrowa do 2000 PLN
    Jeszcze jedno pytanie

    Co jest właściwie istotne: zoom, lampa, mpix?

    Jest kamera która ma zoom optyczny 30x a nie ma lampy, 3,3 Mpix, ma
    projektor.
    http://www.sony.pl/product/cam-high-definition-on-me
    mory-stick/hdr-pj10e

    Druga ma zoom optyczny 10x i ma lampę i 10,62 Mpix.
    http://www.jvc.pl/product.php?id=GZ-HM960BEU&catid=1
    00047