  • Data: 2011-11-19 16:00:07
    Temat: Re: Jaka kamera cyfrowa jest obecnie do polecenia?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2011 19:09, Gomez pisze:

    > A mozesz podac link do jakiegos .filmu rzeczywiscie zrobionego taka
    > kamerka ktory wedlug Ciebie jest lepszy niz ze starej kamery?
    > Bo mijakos nie udalo sie takiego znalezc. Albo mam za dobra stara kamere
    najlepiej było by uskutecznić jakieś równoległe porównanie. niestety nie
    mam starej kamery. Co do nowych chińskich kamerek, szukaj takiej która
    ma przetwornik/chip (>=720p) o nazwie ambarella. Nie tyle zeby to była
    jakaś super firma, ale przynajmniej wiadomo ze materiał wynikowy nie
    jest interpolowany. Tu masz próbkę (niestety to "firmowa" kamera, ale no
    namy też tak kręcą)
    http://www.youtube.com/watch?v=U0zYFSBxB84
    poprostu poszukaj abmarella i hd w nazwach

    inna kamera, nie polecam, ale chodzi o to zebyś wiedział czy taka jakość
    Ci wystarczy to keychain 808 ver 11
    http://www.youtube.com/watch?v=U0zYFSBxB84
    http://www.youtube.com/watch?v=5O7sf84qPzQ
    weź jednak pod uwagę że urządzenie waży parę gram i drży w rękach i
    niema wcale optyki. Optyka ma niebagatelne znaczenie, niemniej jednak
    nie większe niż możliwości przetwornika.
    ToMasz