-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
Date: Sun, 28 Oct 2018 15:15:14 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <pr4g9p$1cl$1@node1.news.atman.pl>
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<pr2g20$24g$1@node1.news.atman.pl>
<he809x88g4ml$.3bh5vg7sofvf$.dlg@40tude.net>
<pr2k4j$669$1@node1.news.atman.pl>
<jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
<pr2mub$8vp$1@node1.news.atman.pl>
<1ff6mqb7j4ueh$.mrfogff19d1k$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1540736121 1429 89.70.94.204 (28 Oct 2018 14:15:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Oct 2018 14:15:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.2.1
In-Reply-To: <1ff6mqb7j4ueh$.mrfogff19d1k$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642433
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-10-28 o 00:45, J.F. pisze:
> 15 lat dziala dobrze, a potem dzieja sie cuda ... elektryczne tez nie
> sa wieczne.
Sam powiedziałeś, że te nastawy są pneumatyczno - elektryczne. Więc
ryzyko złego działania logiki pneumatycznej + elektrycznej rośnie. Nie
znam oczywiście statystyk.
Budowanie komputera na wężykach kompletnie mnie nie przekonuje :-)
> Za to jak mialem, to klalem troche na ten przelacznik - mozna dmuchac
> na nogi, na twarz, na szybe, na nogi i twarz, na nogi i szybe ... i
> brakuje "na wszystko" oraz na twarz i szybe.
W zasadzie to standard. Chyba chodzi o uproszczenie sterowania do 1
manipulatora.
A z drugiej strony tak się zastanawiam - po co Ci te kombinacje? Ja
ustawiam praktycznie zawsze nawiewy w tryb auto. Logika sama wie gdzie i
czym dmuchać w zależności od wilgotności i temperatury zewnętrznej i
wewnętrznej, od kierunku padania słońca i być może jeszcze czegoś. No i
robi to naprawdę dobrze. Czasem jedynie ręcznie zmniejszam obroty gdy
nie chcę huraganu w kabinie przy intensywnym schładzaniu.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.18 15:28 J.F.
- 28.10.18 15:40 J.F.
- 28.10.18 17:48 Tomasz Gorbaczuk
- 28.10.18 20:12 Marek S
- 28.10.18 20:50 Marek S
- 28.10.18 21:46 J.F.
- 28.10.18 21:51 J.F.
- 28.10.18 23:41 Marek S
- 29.10.18 00:03 Marek S
- 29.10.18 01:16 J.F.
- 29.10.18 20:30 Marek S
- 30.10.18 11:50 J.F.
- 30.10.18 17:47 Marek S
- 30.10.18 19:38 J.F.
- 30.10.18 20:49 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze