  • 21. Data: 2009-07-07 09:48:55
    Temat: Re: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Gargamel <d...@o...pl> w wiadomości
    <news:1kmmsez3i4tz0$.z0hpsz8iejbw.dlg@40tude.net> napisał/a:

    > Witam,
    > Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
    > Serio pytam.
    > Wlazł pod ekran monitora LCD taki mały ruchomy "przecinek" i zasuwa se tam i
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Odpowiedź: po 3 dobach... :P

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Biada wam, wykształciuchy i szanowani obywatele, obłudnicy! Bo podobni
    jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz

  • 22. Data: 2009-07-07 09:56:38
    Od: Thror <t...@p...onet.pl>

    Gargamel pisze:
> [...]
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Miałem kiedyś taki problem w 15 calowej Iiyamie. W czasie burzy wlazła
    tam cała gromada, po burzy większość sobie poszła, lecz 2 dokonały tam
    swojego żywota. Wysłałem monitor do serwisu Iiyamy - tam wszystko
    wyczyścili i odesłali z powrotem (i to jeszcze Door-to-door, więc nic
    nie zapłaciłem). Jeśli Twój robaczek zdechnie w środku - zadzwoń do
    serwisu producenta swojego Lcd - może też to uwzględnią.

    Pozdrawiam
    Thror

  • 23. Data: 2009-07-07 10:56:15
    Od: "Przemek M" <p...@a...com.pl>

    Użytkownik "Thror" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odesłali z powrotem (i to jeszcze Door-to-door, więc nic nie zapłaciłem).
    > Jeśli Twój robaczek zdechnie w środku - zadzwoń do serwisu producenta

    Zawsze mozna przekazac serwisowi ze to monitor zabil robaka i boisz sie o
    swoje zdrowie.

  • 24. Data: 2009-07-07 13:13:33
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Paweł Ubysz pisze:

    > Może w mieszkaniu co jakis czas sprzątasz ? Bo IMHO to taki robalek musi
    > sie miec gdzie ulęgnąć.....

    Może też przyfrunąć na miotle ;P

  • 25. Data: 2009-07-07 14:59:59
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Gargamel pisze:
> [...]
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Muchozolem, skur*a, Muchozolem! ;-)

    Pozdr,
    Tomek

  • 26. Data: 2009-07-07 18:33:17
    Od: "koment" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gargamel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > koment <p...@p...onet.pl> w wiadomości

    > i co - pomogło?

    Kolejne nie chodzą :)

    Koment

  • 27. Data: 2009-07-07 19:10:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Gargamel napisał:
> [...]
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Większość sprzętu elektronicznego można przechowywać/przewozić w
    temperaturach ujemnych, pewnie Twój LCD też.
    Nic się więc monitorowi nie stanie jak go na jakiś czas umieścisz w
    zamrażalniku o ile się zmieści. Temperatura -5 stopni krzywdy monitorowi
    nie wyrządzi, a kilkugodzinna krioterapia powinna robaczkom wystudzić
    zapał do biegania w tę i z powrotem na amen.

  • 28. Data: 2009-07-07 21:17:43
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Gargamel <d...@o...pl> w wiadomości
    <news:16u4fkyg4otsn$.7lpuh66qutck$.dlg@40tude.net> napisał/a:

    > Odpowiedź: po 3 dobach... :P

    Poprawka - po 3 dobach ledwo ledwo, ale jeszcze łazi...

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"

  • 29. Data: 2009-07-07 21:21:57
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Thror <t...@p...onet.pl> w wiadomości <news:h2v5vl$9hi$1@news.onet.pl>
    napisał/a:

> [...]
    > nie zapłaciłem). Jeśli Twój robaczek zdechnie w środku - zadzwoń do
    > serwisu producenta swojego Lcd - może też to uwzględnią.

    Napisałem maila, odpisali, żeby wysłać monitor do ich serwisu, też
    drzwi-w-drzwi (LG, monitor dosłownie nówka).

    Tyle że dzisiaj sprawdzam, a ten mały łoś polazł se gdzieś, chociaż wczoraj
    już ledwo łaził (ma zwyczaj wychodzić, jeśli monitor jest długo wyłączony,
    ale wczoraj to tak cienko już "przędł", że myślałem, że nie zdoła wyjść poza
    brzeg ekranu, ale jak widać, żywotne to małe bydle jest...).

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"

  • 30. Data: 2009-07-07 21:23:01
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> w wiadomości
    <news:1246978800.959947@bongos2.pseinfo.pl> napisał/a:

    > Muchozolem, skur*a, Muchozolem! ;-)

    "Mydłem! Dobijmy go mydłem"! ;)

    (BPMSPANC)

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"