  • 11. Data: 2014-01-03 14:41:16
    Temat: Re: Jaka grafika do Core 2 Duo E8400 3.0GHz?
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik mr misio napisał:

    > I dalej nie wiem jaki system......

    Bo jak nie windows, to lepiej nVidie.....

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 12. Data: 2014-01-03 14:48:07
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Bo jak nie windows, to lepiej nVidie.....

    a jak Linux to AMD?

    paczpan tutej:

    jużpan wiesz jaki system?

    poza tym po co mu doradzasz nvidię skoro te karty wymagają do sensownego
    działania procesora przynajmniej czterowątkowego?

  • 13. Data: 2014-01-03 16:25:41
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik zhbick napisał:

    > a jak Linux to AMD?

    zacytuje: "jak nie windows, to lepiej nVidie" ;)

    > paczpan tutej:

    No ja czasem pisze z linuksa, czasem z androida, teraz z windowsa,
    czasem z nieswojego komputera, co moze byc makiem.......

    > jużpan wiesz jaki system?

    tylko z jakiego pisal, zas niekoniecznie o jaki mu chodzi.

    > poza tym po co mu doradzasz nvidię skoro te karty wymagają do sensownego
    > działania procesora przynajmniej czterowątkowego?

    Bo jakby chcial grac pod nie-Windowsem, tylko pod linuksem, to lepiej
    wyjdzie na nVidii....

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 14. Data: 2014-01-03 17:57:23
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Bo jakby chcial grac pod nie-Windowsem, tylko pod linuksem, to lepiej
    > wyjdzie na nVidii....

    Granie pod Linuxem jest jak najbardziej możliwe, ale da się porównać do
    orania pola melexem. Wówczas faktycznie nVidia jest lepszym wyborem,
    podobnie jak lepszym wyborem jest melex z daszkiem, niż bez zadaszenia.

  • 15. Data: 2014-01-03 17:59:37
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik zhbick napisał:

    > Granie pod Linuxem jest jak najbardziej możliwe, ale da się porównać do
    > orania pola melexem.

    Ale slyszales o SteamOS oraz kliencie Steama pod linuksy?

    Nie slyszales, bo gadasz bzdury...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 16. Data: 2014-01-03 18:07:48
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "mr misio" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik zhbick napisał:

    > Granie pod Linuxem jest jak najbardziej możliwe, ale da się porównać do
    > orania pola melexem.

    >Ale slyszales o SteamOS oraz kliencie Steama pod linuksy?

    Daj linka. Chętnie ściągnę :) Tylko nie jakieś tam bety i inne niedoróby :)

  • 17. Data: 2014-01-03 18:23:42
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Ale slyszales o SteamOS oraz kliencie Steama pod linuksy?

    A wątkotwórca pytał o kartę pod system, który nota bene tylko opcjonalnie
    można zainstalować na PC? Po co gmatwasz wynajdując z kapelusza wzięte
    możliwości? Jeszcze załóż, że do tego grania sobie klaster złoży a grę chce
    trzymać na free bsd i przez zdalny pulpit uruchamiać.

  • 18. Data: 2014-01-03 18:42:55
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    http://distrowatch.com/table.php?distribution=steamo

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 19. Data: 2014-01-03 18:43:48
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik zhbick napisał:

> [...]
    > kapelusza wzięte możliwości? Jeszcze załóż, że do tego grania sobie
    > klaster złoży a grę chce trzymać na free bsd i przez zdalny pulpit

    Ja tylko pytam jaki OS, ale widze, ze lubicie tutaj zrobic z takiego
    pytania wielki problem...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 20. Data: 2014-01-03 18:57:03
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "mr misio" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >

    > Użytkownik "mr misio" napisał w wiadomości grup

    > Daj linka. Chętnie ściągnę :) Tylko nie jakieś tam bety i inne niedoróby

    os

    Hmm, napisałem wyraźnie że beta mnie nie interesuje. Tak trudno ogarnąć? :P