  • 1. Data: 2014-01-03 03:20:20
    Temat: Jaka grafika do Core 2 Duo E8400 3.0GHz?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Jaka cicha karte graficzne na PCIe polecacie
    do niekreconego C2D 3GHz E8400 + 4GB DDR3?

    Obecnie w zestawie (bardzo cichym, BTW)
    siedzi integra Intel G41 i dobry zasilacz 400W.

    Moze byc uzywana, najlepiej do 300zl, ew. 350zl:
    - HD 7750 DDR5
    - HD 7770 DDR5
    Raczej Sapphire /Gigabyte, bo maja duze (ponoc ciche) wiatraki.
    Modele chlodzone pasywnie odpadaja (cena).

    Ktora najlepiej "zbalansuje" ten leciwy zestaw?
    Warto w ogole cokolwiek kupic?

  • 2. Data: 2014-01-03 08:12:57
    Temat: Re: Jaka grafika do Core 2 Duo E8400 3.0GHz?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-01-03 03:20, jakson pisze:
> [...]
    > - HD 7770 DDR5
    > Raczej Sapphire /Gigabyte, bo maja duze (ponoc ciche) wiatraki.
    > Modele chlodzone pasywnie odpadaja (cena).
    Niekiepską wydajność przy śmiesznej cenie ma HD5770
    http://www.hwcompare.com/11951/radeon-hd-5770-vs-rad
    eon-hd-7770/
    A jedyna bardziej znacząca różnica względem podanego przez ciebie 7770
    to jedynie opengl 3.2 i 4.2 - zastanów się czy potrzebujesz 4.2

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2014-01-03 11:00:31
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > A jedyna bardziej znacząca różnica względem podanego przez ciebie 7770 to
    > jedynie opengl 3.2 i 4.2 - zastanów się czy potrzebujesz 4.2

    Smieszna cena?
    Szukam i niestety - podobnie jak 7770 czy 6770
    kosztuj w okolicy 300zl, i to uzywane, czesto po gwarancji.
    A za 350zl mam nowego 7770 ze sklepu.

    Na wersji OpenGL kompletnie mi nie zalezy -
    - bardziej martwi mnie pierwsze wydanie 40nm
    (ponoc poprawione w serii 6000) vs nowe 28nm
    a dokladniej zwiazane z tym "grzanie", czyli "glosnosc".

    To ze karta bedzie halasowala w stresie jest ok -
    - jedyne czego chce to ciszy w idlu.
    Czy pod tym wzgledem 5770 nie bedzie ustepowal 7770?

  • 4. Data: 2014-01-03 11:09:23
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-01-03 11:00, jakson pisze:
    eon-hd-7770/

    > Smieszna cena?
    > Szukam i niestety - podobnie jak 7770 czy 6770
    > kosztuj w okolicy 300zl, i to uzywane, czesto po gwarancji.
    No mi się udawało wylicytować dla znajomych parę sztuk w okolicach
    150-180zł.

    > A za 350zl mam nowego 7770 ze sklepu.
    Ale czy to nie będzie wersja jakaś tania, bo dopiero za ~380 jest z
    sensownym chłodzeniem.

    Co do grzania się - w idle bierze 18W (tylko?), 7770 - jakoś podobnie,
    różnica żadna.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2014-01-03 11:09:34
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    jakson nabazgrał(a):

    > Raczej Sapphire /Gigabyte, bo maja duze (ponoc ciche) wiatraki.

    Saphire ma lepszą choć krótszą gwarancję, GB naprawia do bólu a Saphire
    wymienia na nową.

  • 6. Data: 2014-01-03 11:37:07
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik jakson napisał:
> [...]
    > Modele chlodzone pasywnie odpadaja (cena).
    >
    > Ktora najlepiej "zbalansuje" ten leciwy zestaw?

    Jaki masz system i ile ramu?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 7. Data: 2014-01-03 11:50:04
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Jaki masz system i ile ramu?

    Jak nauczysz się poprawnie czytać i cytować to się dowiesz boś sam wkleił
    odpowiedź na jedno swoje pytanie, cytując wszystko.

  • 8. Data: 2014-01-03 12:14:45
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "jakson" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Obecnie w zestawie (bardzo cichym, BTW)
    >siedzi integra Intel G41 i dobry zasilacz 400W.

    >Moze byc uzywana, najlepiej do 300zl, ew. 350zl:

    IMHO warto dołożyć do HD7790. Można trafić nową w okolicach 400zł (a nawet
    poniżej) a różnica w porównaniu do HD7770 jest bardzo odczuwalna.

  • 9. Data: 2014-01-03 12:18:22
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "jakson" napisał w wiadomości grup
    > IMHO warto dołożyć do HD7790. Można trafić nową w okolicach 400zł (a
    > nawet poniżej) a różnica w porównaniu do HD7770 jest bardzo odczuwalna.

    np. GIGABYTE AMD Radeon HD7790 1024MB DDR5/128bit DVI/HDMI/DP PCI-E
    (1075/6000) (wer. OC - OverClock)

  • 10. Data: 2014-01-03 14:40:29
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik zhbick napisał:

    > Jak nauczysz się poprawnie czytać i cytować to się dowiesz boś sam
    > wkleił odpowiedź na jedno swoje pytanie, cytując wszystko.

    I dalej nie wiem jaki system......

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg