  • 11. Data: 2009-03-26 19:24:12
    Temat: Re: Jaka grafa na PCI/AGP = 1680x1050?
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gqgdsi$g2f$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Tak na prawde, to ograniczenia sprzetowe praktycznie
    > nie wystepuja.... Wlasciwie kazda karta z 8 MB na pokladzie
    > i sensownym RAMDACem wyciagnie 1680*1050 60Hz 24bit..

    Zgadza sie, jakość w tak wysokiej rozdziałce tez powinna być zadowalajaca
    (szczególnie że tylko 60Hz).
    Ewentualnie do filmów może być maławo, bo jak widze niektóre nowoczesne
    playery / kodeki to teoretycznie wymagają 64MB VRAM.

    > Do Rivy mozna
    > by sie pobawic RivaTunerem i pewnie by dzialalo...

    Ostatnie drivery do Rivy to 71.xx, sprzed 4 lat. Powinny już chyba mieć
    opcję dodawania własnych rozdzielczości (a np. 1920x1080 mają już wbudowane
    w tej wersji).

    > Nie wiem jak z Matrox'ami... mam gdzies G200,
    > jak starczy czasu - sprawdze :)

    Matroxy już w latach 90-tych słynęły m.in. z możliwości dodawania własnych
    rozdziałek (ze "skokiem" refresha co 1Hz), umieszczonej w sterach. Na pewno
    G100 miał ten feature, więc G200 napewno również.

  • 12. Data: 2009-03-27 09:33:56
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    PSYLO pisze:

    > Poważnie? ;-)

    Czasami;) Ale wkurza ze nie ma SM 3.0

    --
    Qlfon, Kraków

  • 13. Data: 2009-03-30 21:25:57
    Od: v...@g...com

    > Jesteś tego pewny? Nie chciałbym wtopić kasy, a potrzebuję ich trochę. :)

    Przepraszam za "male" opoznienie.
    Sprawdzilem - Radeon 7000 - bez problemow.

    pozdrawiam,
    Vituniu.