  • 11. Data: 2016-05-03 17:29:31
    Temat: Re: Jaka drukarka
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Leszek K. wrote:

    > Ja od blisko roku używam Epsona xp-610 (kupiony głównie ze względu
    > drukowania na płytach). Zapłaciłem ~500 zet (teraz chyba potaniał). Komplet
    > tuszy z chipami 15-20 zet. Raz ponad miesiąc nieużywana - nic nie zaschło.
    > Wi-fi, duplex, skaner, drukowanie na cd. Chyba jedyna wada, to że drugi
    > podajnik jest tylko na małe formaty.

    Tak, tylko że to są tusze nieoryginalne i mają pojemność 3.7 ml. Czyli
    mniej niż kot napłakał.
    Tymczasem oryginalne tusze Epsona o pojemności 70 ml do L365 są po 20
    zł/kolor i nie ma potrzeby kombinować z podróbkami.

  • 12. Data: 2016-05-03 20:49:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Nie znalazłem go za tyle, a przede wszystkim to bez sensu, bo przy
    > pierwszej wymiane kardridży wyjdzie drożej niż ten powyżej.

    W takiej cenie jest na allegro powystawowy egzemplarz.
    Tam tez jest dolewany tusz wiec nie trzeba wymieniac cardridzy - tak jak w
    modelu, ktory podałes.

  • 13. Data: 2016-05-03 20:49:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > kupiłem Samsung SL-M2026 za 199zł w Neonet

    A cos wiecej?
    Przyjaznosc uzytkowania?
    Koszt tuszy?

  • 14. Data: 2016-05-04 09:16:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > W takiej cenie jest na allegro powystawowy egzemplarz.

    Jeśli chcesz porównywać ceny, to porównuj ceny nowego
    pełnowartościowego, do nowego pełnowartościowego, a nie nowy
    pełnowartościowy, to powystawowego.

    > Tam tez jest dolewany tusz wiec nie trzeba wymieniac cardridzy - tak jak w
    > modelu, ktory podałes.

    Tam są kardridże po 3,7 ml. Czyli zawierające ilość tuszu bliską zeru.

  • 15. Data: 2016-05-06 09:57:09
    Od: p...@g...com

    Polecam laser, z racji stałej jakości wydruku i braku problemu z wysychającymi
    głowicami.

  • 16. Data: 2016-05-06 19:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Polecam laser, z racji stałej jakości wydruku i braku problemu z
    > wysychającymi głowicami.

    Kolorowy?
    Polecisz jakis konkretny model?

  • 17. Data: 2016-05-06 19:32:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-06 19:00, Budzik wrote:
    > Kolorowy?
    > Polecisz jakis konkretny model?

    Ja polecę. HP3800. Tylko że ona dość duża jest. Ale tonery są rozsądnie
    latwe do wypełniania, chipy tanie jak barszcz. Poszukasz, wyrwiesz za 200zł.