eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJaka dioda i tranzystor do sterowania cewki silnika krokowegoRe: Jaka dioda i tranzystor do sterowania cewki silnika krokoweg
  • Data: 2012-06-05 01:21:38
    Temat: Re: Jaka dioda i tranzystor do sterowania cewki silnika krokoweg
    Od: " nenik" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm jaki sugerujesz ?
    Tak z grubsza w tme jest ich 1700, w cenie <2zl w R<100mR i V 30 lub wiecej
    bedzie tego 10-20 typow, wybierz cos z mala pojemnoscia bramki

    > Czekaj, sugerujesz żeby przepięcia odcinać od tranzystora diodą i
    > pozwalać im latać swobodnie?

    Po mojemu to ono lata teraz bez 2 diod a ubija ci diode lub zlacze w mosfecie
    i nic w tym dziwnego. Zdziwil bym sie jak by bylo inaczej.

    > Bo jest. To jedyny powód.

    http://hades.mech.northwestern.edu/images/d/d2/Unipo
    lar_stepper_circuit_schematic.png
    Co sie dzieje jesli wywalimy wszystkie diody i jakie napiecie w impulsie
    panuje na zlaczu kolektor emiter?

    Jakie bedzie napiecie na CE jesli w szereg z CE damy transil 15V?
    Jakie napiecie jest obecnie u ciebie i czy nie przekracza granicznego DS?
    Podlacz neonowke w szereg z cewka silnika.