    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaka czasza do konwertera monoblock quad
    Date: Tue, 06 Jul 2010 10:29:35 +0200

    On Mon, 5 Jul 2010 16:25:30 +0200, "roxy" <k...@o...pl> wrote:

    >Witam
    >Kupilem ostatnio konwerter Konwerter MAXIMUM XO-64 Monoblock Quad 6° LNB.
    >Zastapilem tym modelem dwa konwertery z przelacznikiem disec ktore wisialy
    >na starej czaszy 85cm.
    >Czasza ma juz okolo 18 do 20 lat (ofsetowa). Niestety po wymianie na
    >monoblock quad nie moge ustawic anteny tak aby odbierac programy
    >jednoczesnie z Astry i HB a w konfiguracji "zeza" z przelacznikiem byla taka
    >mozliwosc.
    >Przed demontażem zauważylem ze konwerter z Astry na pewno nie jest odchylony
> [...]

    konwertery typu monoblock - sa wlasnie projektowane do czas tych
    rozmiarow - wiec tu nie widac problemu.

    problemy gdzie moga sie pojawic:

    1. jezeli ruszales czasza to moze to jest problem? I trzeba jak
    ponownie nakierowac na satelite (pewnie bedzie to HB).

    2. jezeli nie ruszales czaszy, to na jakiego satelite byla ustawiona?

    jezeli na HB, to konwerter zezujacy na Astre byl po prawej stronie
    (patrzac zza anteny)
    jezeli na Astre to konwerter zezujacy na HB byl po lewej stronie
    (patrzac zza anteny)

    3. trzeba ustalic do jakich wejsc przelacznika diseqc byly podlaczone
    konwertery i musi to korelowac z tym co ma byc teraz i co jest w
    tunerze.

    4. sprawdz w instrukcji, ktora polowka konwertera pracuje z jakim
    sygnalem diseqc (lub jego braku)

    5. sprawdz w instrukcji czy konwerter moze byc zasilony z dowolnego
    wyjscia czy tylko z jakiegos konkretnego - bo moze przy jednym tunerze
    (przy montazu) podlaczasz sie nie do tego wyjscia i konwerter nie
    dziala wogole.

    5. jak juz wiesz ktora polowka jest odpowiedzialna za odbior z HB przy
    ustawieniu czaszy na HB to moze w takim stanie kalibruj ustawienie
    anteny.

    No i zdaj relacje i czy w czyms pomoglem.

    --
    ThinkXtra