eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJaką centralę wybrać?Re: Jaką centralę wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!uw.edu.pl!little-witch.gdzies.tam!nobody
    From: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jaką centralę wybrać?
    Date: Fri, 30 Jan 2009 23:56:34 +0100
    Organization: A poorly-installed InterNetNews reader
    Lines: 28
    Message-ID: <s...@l...gdzies.tam>
    References: <glfkqm$bqn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@l...gdzies.tam>
    <glfq1i$n0o$1@atlantis.news.neostrada.pl> <glfq74$ide$1@news.onet.pl>
    <glfsbm$s51$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <b...@i...googlegroups.com>
    <glm8e9$8r6$1@news.onet.pl>
    <9...@g...googlegroups.com>
    <s...@l...gdzies.tam>
    <glqkk9$qut$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@l...gdzies.tam>
    <glum0d$h6q$1@atlantis.news.neostrada.pl> <glum6t$nv8$1@news.onet.pl>
    Reply-To: h...@p...gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: duch.mimuw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1233356243 9605 193.0.96.2 (30 Jan 2009 22:57:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 30 Jan 2009 22:57:23 GMT
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226562
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-01-30, brum <b...@o...eu> wrote:
    >> Większość ofert jakie otrzymałem dotyczą centrali Slican CCT-1668.EU lub
    >> CCT-1668.L
    >
    > centralka jest ok, ale jest wieksza, niz wynika z opisanych potrzeb
    > natomiast moga sie zdarzyc problemy z serwisem, ostatnio czekalem trzy
    > tygodnie na naprawe karty, ktora tak naprawde trwala jeden dzien (po
    > trzykrotnym monicie)

    Jest OK, dość dobre wsparcie, warto mieć umowę serwisową (zwłaszcza _po_
    gwarancji) choćby taką klasy minimum, aby wiedzieć że ktoś kto odbierze
    telefon nie robi łaski tylko wypełnia swoje obowiązki i tyle.
    Problemy z serwisami i kartami na wymianę są, bo klienci myślą, jak się
    zepsuje to będę się martwił, a to jest tak że kart serwisowych nie
    kupuje się 100 gdy central sprzedano 1000, kupuje się 10, gdy umów jest
    >200 i to z SLA, pakiet kart zastępczych+szkolenia bądź umowę serwisową
    (co będzie tańsze) po prostu należy mieć dla świętego spokoju.

    kd,

    ps nigdy ze Slicanem nie czekałem 21 dni na kartę do tak popularnej
    centrali.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej
    chwili, ale przypominasz sobie, żeby on kiedykolwiek wspomniał coś o kodzie
    źródłowym?" --- Charles Addams

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: