  • 21. Data: 2010-10-12 00:43:49
    Temat: Re: Jaka Vmax na drodze 2-pasowej przedzielonej ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 11:08:56 +0200, KrzysB napisał(a):

    > no właśnie jaka jest dopuszczalna prędkość na odcinkach gdzie nie ma dodaktowego
    znaku ? 90 czy 100 ? Myślałem że 90 (jak poza
    > obszarem zabudowanym), ale kolega twiedzi że jeśli kierunki ruchu są przedzielone
    barierkami i po 2 pasy w jedną stronę, to jest to
    > 100km/h. Ważne wiedzieć ile jest Vmax, bo fotoradar tam co kawałek.. KrisB

    A prawo jazdy to dostałes za co?
    Umiesz czytać? Masz internet? No to zobacz do PoRD i nie zadawaj głupich
    pytań.

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2010-10-12 07:06:45
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 22:09:00 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > To nie ta droga.

    Ahm, fakt, zmyliło mnie to że od Katowic (DK1 nie jedzie od Katowic).
    Niemniej drogi są bardzo podobne - ta sama klasa drogi.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 23. Data: 2010-10-12 12:48:53
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A prawo jazdy to dostałes za co?
    > Umiesz czytać? Masz internet? No to zobacz do PoRD i nie zadawaj głupich

    Jeśli to 100/h na 2-jezdniowej obowiązywało w 1995r. to to powyższe ma jakiś sens.

  • 24. Data: 2010-10-12 14:46:17
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "KrisB" <...@...pl> wrote in message news:i91ee8$m5i$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli to 100/h na 2-jezdniowej obowiązywało w 1995r. to to powyższe ma
    > jakiś sens.

    1. AFAIR obowiazywalo
    2. Nie jezdziles samochodem od tego czasu? Wypadaloby co jakis czas sie
    zainteresowac zmianami w przepisach, jakie wprowadzono od czasu zrobienia
    PJ.

    --
    Axel

  • 25. Data: 2010-10-12 14:47:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości news:

    > 1. AFAIR obowiazywalo
    > 2. Nie jezdziles samochodem od tego czasu? Wypadaloby co jakis czas sie
    > zainteresowac zmianami w przepisach, jakie wprowadzono od czasu zrobienia
    > PJ.

    Znaczy co, 100 na dwupasmówce już nie obowiązuje?

  • 26. Data: 2010-10-12 16:26:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 14:47:22 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Znaczy co, 100 na dwupasmówce już nie obowiązuje?

    Obowiązuje. Problem w tym że KrisB stwierdził coś w stylu "skoro mam
    prawo jazdy to nie muszę już przepisów znać". Moim zdaniem nawet z takim
    tłumaczeniem dostałby mandat za niemanie świateł, chociaż w 1995 roku
    nie trzeba ich było mieć włączonych całą dobę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 27. Data: 2010-10-13 01:36:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 12:48:53 +0200, KrisB napisał(a):

    > Jeśli to 100/h na 2-jezdniowej obowiązywało w 1995r. to to powyższe ma jakiś sens.

    Ma sens to, że masz obowiązek znać obecne przepisy.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2010-10-13 22:03:46
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    > 2. Nie jezdziles samochodem od tego czasu? Wypadaloby co jakis czas sie
    zainteresowac zmianami w przepisach, jakie wprowadzono od
    > czasu zrobienia

    Właśnie to robię

  • 29. Data: 2010-10-13 22:05:02
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    > Ma sens to, że masz obowiązek znać obecne przepisy.

    Jasne po 1 chce poznać, a po 2 to lepiej udawać że sie wie wszystko, tylko że do tego
    potem zwalniać do 70@100 pod FR

  • 30. Data: 2010-10-14 01:12:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 22:05:02 +0200, KrisB napisał(a):

    > Jasne po 1 chce poznać, a po 2 to lepiej udawać że sie wie wszystko, tylko że do
    tego potem zwalniać do 70@100 pod FR

    No to zapierdalaj do księgarni, skoro google czy isap.sej.gov.pl to dla
    Ciebie za trudne w obsłudze zabawki.

    --