  • Data: 2011-05-05 00:03:01
    Temat: Re: Jak zrootować Samsunga Galaxy mini z androidem 2.2.1
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4dada670$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jak zrootować Samsunga Galaxy mini z androidem 2.2.1?
    >
    > Mam problem bo z4root nie rootuje mi tego telefonu. Czy jest jakiś program
    > króry zrootuje androida 2.2.1?
    > Czy jedynym wyjściem jest downgrade do wersji 2.2?

    Udało mi się w końcu zrootować ten telefon z androidem 2.2.1 Nie musiałem
    nawet robic downgrae'u. Znalazłem program Super One Click 1.7

    Uruchomiłem DroidWall i skonfigurowałem odpowiednio tak że Internet chodzi i
    lączy się z nim tylko wtedy kiedy chcę. Ma to zaletę że nie muszę wyłączać
    wszystkiego APNandroidem.

    Tylko mały problm pozostał. Telefon próbuje nawiązać połączenie raz dziennie
    zawsze o godzinie 17:47. Co to może być? Jak znaleźć winowajcę? Czy jest
    jakiś app który zapisuje logi aplikacji które usiłują się łączyć z
    internetem?