  • Data: 2011-09-14 09:08:51
    Temat: Re: Jak zrobić zapas benzyny/gazu ?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Alez Watsonie, to elementarne!":
    > Rzady PiS poczatek - E95 - 4,20zl/l
    > Rzady PiS koniec - E95 - 4,00zl/l
    > Rzady PO poczatek - E95 j.w.
    > Rzady PO teraz sami sobie sprawdzcie.

    Nie żebym był zwolennikiem PO, ale dla sprawy istotne są jeszcze cena
    surowca i kurs dolara. Jak to uwzględnisz wychodzi, że narzut krajowych
    rafinerii i podatków jest mniej więcej taki sam. Ponadto w długookresowej
    perspektywie jest raczej pewne, że cena ropy będzie rosła, bo łatwo i tanio
    dostępne złoża powoli się wyczerpują, w wydobycie ropy z głębokiego morza
    2km pod jego dnem, czy wytopienie jej z piasków roponośnych nie będzie ani
    szybkie ani tanie.
    PIS czy PO czy jakakolwiek inna partia w Polsce nie może z tym nic poważnego
    zrobić wbrew swoim obietnicom.