  • 11. Data: 2016-04-06 19:31:52
    Temat: Re: Jak zrobić własną sieć GSM :-)
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

    > Ależ nie trzeba tak kombinować. LTE Direct dopuszcza łącznie się miedzy
    > sobą słuchawek wspierających d2d aby móc rozmawiać muzy nimi (lub być
    > pośrednikiem) gdy nie ma dostępnej infrastruktury (pustynia), jest
    > daleko (ale pośrednia słuchawka będącą dalej ją widzi) lub gdy
    > infrastruktura leży (klęska żywiołowa).

    Tylko że wtedy masz zasięg taki jak urządzenia między sobą, a tu jest
    bazówka z lepszymi antenami i sygnałem.
    Dobre porównanie: 2 ręczniaki na pasmo amatorskie i przemiennik.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 12. Data: 2016-04-06 21:01:13
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 19:31, AlexY pisze:

    > Tylko że wtedy masz zasięg taki jak urządzenia między sobą, a tu jest
    > bazówka z lepszymi antenami i sygnałem.

    Bazówka z "+6dBm TX power". ATSD jak to się ma do przepisów?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2016-04-07 00:46:47
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Mario pisze:
> [...]
    [..]

    > Bazówka z "+6dBm TX power". ATSD jak to się ma do przepisów?

    Ten aspekt na chwilę obecną mnie nie interesuje.

  • 14. Data: 2016-04-07 17:29:46
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2016 10:42:59 +0200, Atlantis napisał(a):

    > Dział "DIY zagranica", więc chyba jednak nie nasze podwórko. ;)

    Był nie tak dawno temu na Elektrodzie jeszcze jeden projekt tego typu,
    ZTCP stworzony od zera przez Polaka.
    GG#2400455 ICQ#320399066