  • 1. Data: 2011-06-10 12:44:02
    Temat: Jak zrobić tor motocrossowy?
    Od: pitek08 <pitek08@_NOSPAM_op.pl>

    Witam, mam pytanko "Jak zrobić tor motocrossowy?" Dysponuję dosyć dużym
    kawałkiem pola, a koszt za maszyny budowlane pokryję bez obaw. Tylko
    chodzi mi o wymiary takiego toru: szerokość trasy, wysokość i długość hopy
    i jaka nawierzchnia powinna pokrywać taki tor. Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2011-06-10 13:41:07
    Temat: Re: Jak zrobić tor motocrossowy?
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    pitek08 wrote:
> [...]
    > Tylko chodzi mi o wymiary takiego toru: szerokość trasy, wysokość i
    > długość hopy i jaka nawierzchnia powinna pokrywać taki tor. Z góry

    Gdzie masz to pole? Najlepiej nawiazac kontakt z lokalnym towarzystwem czy
    nawet klubem. Brakuje takich inicjatyw. Musisz jednak przybliżyć jakie to
    miejsce w Polsce.

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 3. Data: 2011-06-10 16:25:29
    Od: pitek08 <pitek08@_NOSPAM_op.pl>

    To pole jest w Sobinie, wioska koło Polkowic na Dolnym Śląsku, ale nie
    chodzi o to by ten tor był publiczny. 20km dalej są dwa tory motocrossowe,
    w Oborze i Górkowie. To ma być tor treningowe dla mnie, bo chodzi o to, że
    ja będę chodził do Automobilklubu Głogów. Dojazd w 2 strony kosztuje około
    30zł i byłby problem z dowozem motoru. Ja będę się uczył na swoim torze, a
    raz na miesiąc pojadę do Głogowa pokazać czego się nauczyłem.

  • 4. Data: 2011-06-10 16:50:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    pitek08 pisze:
> [...]
    > chodzi mi o wymiary takiego toru: szerokość trasy, wysokość i długość
    > hopy i jaka nawierzchnia powinna pokrywać taki tor. Z góry dzięki.

    Przyjrzyj się innym istniejącym torom. Jeśli po torze będzie jeździć
    jedna osoba to prosta może mieć szerokość 2m, zakręty z bandami 4-6m.
    Hopki o kształcie trapezu, niestety nie znam wzoru na optymalne parametry :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-06-10 17:05:12
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-06-10 18:25, pitek08 pisze:
    > Dojazd w 2 strony kosztuje około 30zł i byłby problem z dowozem motoru.

    A na ile dojazdów się przełoży wynajęcie maszyn i zrobienie toru?

    --
    Tom01

  • 6. Data: 2011-06-10 18:08:27
    Od: pitek08 <pitek08@_NOSPAM_op.pl>

    > A na ile dojazdów się przełoży wynajęcie maszyn i zrobienie toru?

    Maksymalnie 100 dojazdów czyli ok. 4 miesiące, a tor będzie na lata i 500m
    od domu. Więc wydaję mi się, że zrobienie takiego toru jest sensowne.