  • Data: 2018-08-24 14:01:41
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Ubrać zawiadomienie do Orange w dramatyczne, techniczne słowa, to
    > powinno skłonić do szybkiej interwencji.

    A właśnie, czy na obudowie tej skrzynki jest jakiekolwiek napięcie -
    mierząc pomiędzy obudową a uziemieniem? Choćby 1V?
    Można by wtedy napisać, że na obudowie występuje napięcie, które może
    grozić porażeniem a nawet i śmiercią przypadkowej osoby?
    Myślę, że orangutan by nie ryzykował, tylko wysłał ekipę szybko.

    Kluczowe słowa to może, bo jak ktoś kto ma zdartą skórę na nogach i
    rękach dotknął by skrzynki i stał na bosaka, albo nawet w butach, tylko
    wcześniej rura jakaś pękła i zalało podłogę, to te 30mA _może_ nawet
    zabić. :-P