  • Data: 2018-08-23 19:09:17
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 10:51:25 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

    > Cywilizacja do nas przychodzila z Zachodu.
    > A jesli ze Wschodu, to tak szkopska :-)
    >
    > Jeszcze mogla z poludnia, ale w Wiedniu tez po niemiecku mowia :-)

    U nas tez sie sporo tworzylo. Dzis nowe rzeczy przychodza globalnie.
    Czasem z usa, czasem z japonii.

    > I brak Suse to taka zaleta ?

    Dla mnie tak. ludzie wola debiana/redhata lub ich pociotkow. Suse to u nas taki
    egzotyk.

    > Tak czy inaczej - to przeciez pomysl amerykanski. No i troche finski.

    No nie do konca. Linux moze i tak ale sama dystrybucja to juz wklad dodatkowy.
    To tak jak z dos-em. Niby byl jeden. Ale kazdy mial inaczej katalogi ponazywane i
    innego autoexeca itp.

    > Moze niekoniecznie - zobacz Kontomierz.

    Moim zdaniem glupie. Choc i tak tu sie nie podaje numeru z tokena czy zdrapki lub
    innego sms-a.

    > A systemy ala sofort zostaly u nas odgornie wprowadzone.

    A gdzie takiego spotkac?
    Ja nigdzie nie widzialem aby podmiot trzeci sie o moje haslo do konta pytal...
    Wszedzie albo kretynowka albo przelew zasilajacy lub podobny mechanizm jest.

    Tak czy siak. Rozwiazanie zle i slepa uliczka. Mimo ze niemiecka :)
    Co nalezalo udowodnic :)

    > Przeciez tez amerykanski.

    Ale moze szefostwo akurat niemieckie bylo, w sensie ze odpowiedzialny za rollout byl
    dzial niemiecki. Nie wiem, gdybam.

    > Ponoc wprowadzili, bo mniej

    I gdzie bym nie czytal to zdania sa podzielone :)

    > No i prad sie rozklada na dwie galezie, wiec druty moga byc ciensze.

    No ciensze ale czy rzeczywiscie o tyle?

    U nas tez bida byla ale jednak nie dziadowalismy az tak.
    Instalacje aluminiowe dosyc szybko zostaly u nas spacyfikowane.
    I to tez inicjalnie nalezalo udowodnic - ze Polacy jednak rozum maja i albo sami
    robia dobrze (vide slawojki a potem poprawny sanitariat) albo podgladaja dobre
    pomysly.

    Pamietam jak w okolicy 2004 bylem w tejze irlandii czy holandii i one tam bankowosci
    internetowej nie znali za bardzo.
    Przelewy w irlandzkim banku potwierdzalo sie kliknieciem. A mbank od dawna mial listy
    jednorazowe i takie tam...
    U holendrow nie dalo sie kontem zarzadzac w "obcym" oddziale banku.

    Aktualnie w bankach kanadianskich robi sie przelewy tez bez dodatkowego hasla.
    Ot. Klik i kasa poszla.

    No, paczPan. Swiatowe takie a lata za Polakami :)