  • Data: 2010-05-15 10:55:28
    Temat: Re: Jak zmusić gogla do zmiany opisu
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> pisze:
    > Witam,
    >
    > mam stronę WWW, która już od paru lat ma inny profil niż kiedyś.
    > Niestety Google uparcie wciąż znajdują ją ze starym opisem. Jak zmusić
    > google do zmiany opisu strony? Coś konkretnego trzeba wpisać w jej
    > wnętrze? Już nawet zrobiłem zwykły index.html pod głównym adresem, gdzie
    > jest napisane krótko o stronie i odsyłacz do właściwej wersji...
    > Niestety wciąż gogle pamiętają stare określenie.
    >
    > Skąd to się u nich bierze? Jak to zmienić?

    Czy już próbowałeś dorzucić sitemap?
    Plik sitemap.xml zawiera daty ostatniej modyfikacji poszczególnych stron
    -> hint dla google (i nie tylko) co skanować (ponownie).

    Możesz też zarejestrować na siebie tą stronę w google webmasters tools:
    http://www.google.com/webmasters/tools/
    To umożliwia "zgłoszenie" modyfikacji sitemap.xml i śledzenie paru
    parametrów tego jak twoja domena wygląda dla wyszukiwarki google.
    [ Np. podaje statystyki odwiedzin przez google-bot ]

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Doświadczenie jest nauczycielem ignorantów.