eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak zgłosić awarię do OrangeRe: Jak zgłosić awarię do Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <5f71fcf5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7200a7$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5f7200a7$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    Date: Thu, 8 Oct 2020 20:42:28 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <5f7f5d95$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.157.110
    X-Trace: 1602182549 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 546 83.30.157.110:60198
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2429
    X-Received-Body-CRC: 3612298486
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242542
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5f7200a7$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 28.09.2020 o 17:10, Krystek pisze:
    >> W nocy była mocna wichura i konar drzewa spadł na linię
    >> telefoniczną i przygniótł ją prawie do ziemi. Łączności brak.
    >> Starsi ludzie nie mają pochowanych umów i zapisanych numerów
    >> klienta itp. i nie mogli zgłosić awarii. Tzn. udało im się jedynie
    >> na 510 100 100 przez robota zgłosić awarię numeru, ale połączyć się
    >> z operatorem i powiedzieć, że drzewo w miejscowości zmasakrowało
    >> linię już się nie dało.

    >Z doświadczenia wieloletnich zmagań z operatorami i dostarczycielami
    >różnych usług: podawanie jakichkolwiek szczegółów czy opisywanie
    >mechanizmu awarii nie ma najmniejszego sensu i jeśli da się dokonać,
    >jest tylko stratą czasu.

    No to IMO nie bardzo.
    Ta AI padla na stwierdzeniu "nie dziala internet czy telefon? Oba".
    Wiec "naprawili" internet ... a padla linia.

    >Niezależnie od tego, co opowiesz, monter przyjedzie z dokładnie takim
    >samym sprzętem i sam sobie musi to drzewo obejrzeć.
    >Zgłaszasz "niedziałanie" i idziesz na grzyby. Jak naprawią to
    >naprawią.

    Tu mozesz miec racje niestety - a bez drabiny, pily czy dzwigu moze
    nie dac rady ... choc jak wiejski, to drabine moze bierze ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: