  • 11. Data: 2009-07-24 11:17:25
    Temat: Re: Jak zdjąćsprężyny od stopki centralnej?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0560.000002b4.4a69957a@newsgate.onet.pl...

    > Nie wiem jak to jest w GS, ale na pewno latwiej zalozyc/zdjac przy
    > zlozonej
    > stopce, kiedy sprezyna nie jest tak napieta.
    > Druga rada to mocny pret lub srubokrek na koncu, ktorego robisz rowek lub
    > jak
    > kto woli zaczep/pazurek. Lapiesz za jeden koniec i za pomoca dzwigni
    > zdejmujesz
    > sprezyne, ja tak robie w jak mam do zalozenie sprezyne w hamulcach
    > bebnowych w
    > aucie i daje rade.

    A jak to robią w serwisie? NIe wierzę, że nie mają żadnych specjalistycznych
    narzędzi.

  • 12. Data: 2009-07-24 11:32:20
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Jul 2009 13:17:25 +0200, "Marcin N"
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    >A jak to robią w serwisie? NIe wierzę, że nie mają żadnych specjalistycznych
    >narzędzi.

    Maja, ale dasz 200zl za specjalistyczne narzedzie ktorego uzyjesz ze
    dwa razy w zyciu ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-07-24 13:00:22
    Temat: Re: Jak zdjšćsprężyny od stopki centralnej?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Maja, ale dasz 200zl za specjalistyczne narzedzie ktorego uzyjesz ze
    > dwa razy w zyciu ?

    Nie dam, ale chętnie zobaczyłbym, jak wygląda.

  • 14. Data: 2009-07-24 13:13:02
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Jul 2009 15:00:22 +0200, "Marcin N"
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    >Nie dam, ale chętnie zobaczyłbym, jak wygląda.

    Widzialem w ktorejs serwisowce, w czesci o narzedziach.
    Ale mozesz sobie zrobic wynalazek ze szpilki (sruba) i nakretek i
    podkladek z przyspawanym haczykami.

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2009-07-24 13:37:40
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 24 Lip, 15:00, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Nie dam, ale chętnie zobaczyłbym, jak wygląda.
    np. tak http://www.pronar.com.pl/katalog-old/img/produkty/t.
    101.jpg -
    tylko troszkę w mniejszej wersji :-)

    --
    Artur

  • 16. Data: 2009-07-24 14:24:36
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 24 Lip, 15:00, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Nie dam, ale chętnie zobaczyłbym, jak wygląda.
> [...]

    Takie są do kupienia za 30 zł na allegro. Tyle, że pomogą ścisnąć sprężynę,
    a ja muszę ją rozciągnąć.

  • 17. Data: 2009-07-24 14:32:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości

> [...]

    101.jpg -
    > tylko troszkę w mniejszej wersji :-)
    >
    > Takie są do kupienia za 30 zł na allegro. Tyle, że pomogą ścisnąć

    To te uchwyty nie są odwracalne?
    Jakoś tak wyglądają.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 18. Data: 2009-07-24 14:34:33
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Czytałem o Twojej walce na forum Suzuki. Twój pomysł, żeby powbijać
    > gwoździe między zwoje sprężyny bardzo się przydał. Teraz jednak muszę
    > ZDJĄĆ te sprężyny.

    a no fakt, zapomniałem, że naszpikowałem zwoje gwoździkami :D no i
    delikatnie podciągnąłem śrubokrętem.
    A ze zdejmowaniem - spróbuj inaczej. Odkręć najpierw centralkę i zobaczysz
    że samo odpadnie :]poważnie.

  • 19. Data: 2009-07-24 14:39:09
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości

    a.googlegroups.com...

    101.jpg -

    > To te uchwyty nie są odwracalne?
    > Jakoś tak wyglądają.

    A za co miałbym złapać? Uchwyty są grube i nie wcisną się między zwoje
    sprężyny.

  • 20. Data: 2009-07-24 16:17:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Marcin N pisze:

    > Pomyślałem, że spróbuję przykleić na te końcówki (które stykają się z
    > ramą motocykla) dodatkowe blaszki Poxipolem.

    Poxipolem ? Wielka jest sila reklamy :) Takie rzeczy sie raczej spawa

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition