  • Data: 2009-03-27 20:04:34
    Temat: Re: Jak zaplacic oc przez internet?
    Od: Eskimos <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Mar 2009 12:25:53 -0700 (PDT), pan_luki <p...@o...pl>
    wrote:

    >Aha, ubezpieczyciel to PZU..

    Robisz przelew, w tytule wpisujesz dane swoje, pojazdu, okres
    ubezpieczenia itp. Drukujesz potwierdzenie, spinasz je z tym
    oryginalnym druczkiem, wozisz ze sobą wielką płachtę ;) i powinno
    wystarczyc. Raz tak zrobiłem i wystarczyło (ale miałem tylko jedną
    kontrolę, więc nie wiem na ile to jest miarodajne).

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań