  • Data: 2011-12-11 13:18:21
    Temat: Re: Jak zachowują się piesi na drodze
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:
> [...]
    asach-potracil-
    pieszego,159227.html

    > Kurwa powiedz mi co ty komentujesz? widziałeś ten filmik?
    >
    > przepraszam ze grubym słowem ale facet przechodzi a morderca za kierownicą

    Ba, zbrodniarz przeciwko ludzkości!

    > wyprzedza stojący przed przejściem samochód. Brak słów. To nie cholerna
    > Rosja tylko polska i wypada aby w Polsce panowały jednak bardziej
    > cywilizowane zwyczaje.

    No i? Jak usłyszysz strzelaninę to pójdziesz się gapić czy będzie sie starał
    oddalić? Chyab pójdziesz się gapić, przecież jesteś w prawie, strzelać do
    Ciebie nie wolno!

    > A wszystkie komenty o pustym łbie stosujas ei do tego co przejechał
    > człowieka.

    No i?

    Czego ze "Sprawa tragiczna lecz banalna. 100% winy kierowcy(...)" nie
    zrozumiałeś?

    pzdr
    \SK