  • Data: 2010-09-17 21:37:10
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć autko przed kradzieżą ?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Grzelak pisze:

    > przelaczniczek odcinajacy pompe paliwa
    > najlepiej w jakims dziwnym miejscu gdzie ciezko bedzie znalezc.

    to najskuteczniejsze rozwiażanie. tyle ze powinno sie dać zapalić auto
    ruszyć..... i tyle . powinno zgasnąć po 10 sekundach pyrkania na luzie
    i krótszym czasie - podczas jazdy.

    jak auto nie zapali od pierwszego zakręcenia, to będą szukać dlaczego.
    Będą - niebędą, jest taka szansa. jak ruszą i zgaśnie - pełne gacie
    strachu+rzucający sie w oczy rozkaraczony samochód. Polecam

    ToMasz