  • Data: 2011-01-07 18:51:32
    Temat: Re: Jak xls zapisac w XML ?
    Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Jeśli błąd pojawia się od razu, pewnie brakuje Ci czegoś. U mnie
    pomogło zainstalowanie paczki openoffice.org-gcj, bez której faktycznie
    openoffice nie umiał eksportować do XML-a.
    2. Twojego dokumentu faktycznie nie można wyeksportować, program mieli,
    mieli, mieli, mieli, po czym kulturalnie wyświetla błąd (z innymi
    plikami nie mam problemów). Nie wiem, dlaczego, nie bardzo mam pomysł.
    3. Zwróć uwagę, o jaki konktretnie XML chodzi, bo może szanowne
    Ministerstwo miało na myśli format Excela XLSX - od wersji 2007 w
    standardzie, a do starszych wersji były patche (przynajmniej do importu)
    Wg msdn.com jest to też XML
    http://blogs.msdn.com/b/excel/archive/2006/07/20/671
    995.aspx

    g.