  • 11. Data: 2013-11-24 00:11:27
    Temat: Re: Jak wysuszyć w środku samochód w taką pogodę.
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 listopada 2013 09:23:55 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    >
    > Padał deszcz.
    >
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    >
    > Jak wysuszyć auto?

    Na zimę kup sobie bamboszki i zmieniaj zaśnieżone buty żeby grama śniegu do samochody
    nie wnieść.

  • 12. Data: 2013-11-24 21:44:25
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    ps.com...
    Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    Padał deszcz.
    I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    Jak wysuszyć auto?

    proponuje pochlaniacz wilogici zasilan z sieci (nie chemiczne bo drogie),
    powinno odessac sporo, do tego jakas farelka (na metalowej podkladce by
    tapicerka w razie co nie zaplonela hehe.

  • 13. Data: 2013-11-24 22:32:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-11-23 09:23, s...@g...com pisze:
    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    > Padał deszcz.
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    > Jak wysuszyć auto?

    Zacząć u podstaw. Jeżdżąc w trasę zawsze ogrzewanie włączone na
    nogi. Najlepiej najsłabszy nawiew z najwyższą temp i uchylone
    odrobinę okno by para miała gdzie spieprzać. I wyrobić sobie
    takie przyzwyczajenie. Od czasu gdy tak jeżdżę w żadnym aucie
    nie miałem problemu z zaparowanymi oknami, nawet wioząc
    jesienią/zimą komplet nawalonych pasażerów, a tacy nawaleni
    huhają na potęgę :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 14. Data: 2013-11-25 18:03:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-23 09:23, s...@g...com wrote:
    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    > Padał deszcz.
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    > Jak wysuszyć auto?

    Podobno Iskrą nie wolno.

    Shrek.

  • 15. Data: 2013-11-25 22:09:40
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 23.11.2013 o 09:23 <s...@g...com> pisze:

    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    > Padał deszcz.
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    > Jak wysuszyć auto?
    Jak jeździsz to grzej mocniej po nogach. Jakj zostawiasz auto to zostaw
    uchylone szyby,
    ja mam owiewki i tak mogę dzięki temu nie leje się do środka a para ma
    czas wyjśc z auta. Dzięki temu mam szyby czyste w środku.

    --

    Pozdr
    Janusz