  • 1. Data: 2013-11-23 09:23:55
    Temat: Jak wysuszyć w środku samochód w taką pogodę.
    Od: s...@g...com

    Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    Padał deszcz.
    I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    Jak wysuszyć auto?

  • 2. Data: 2013-11-23 09:29:19
    Temat: Re: Jak wysuszyć w środku samochód w taką pogodę.
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-23 09:23, s...@g...com pisze:
    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    > Padał deszcz.
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    > Jak wysuszyć auto?

    Można spróbować zostawić na ogrzewanym parkingu
    marketu czy bloku i kilka godzin z otwartymi drzwiami
    na pewno poprawi stan, czy wysuszy do końca to nie wiem...

    M.

  • 3. Data: 2013-11-23 09:30:31
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-23 09:23, s...@g...com pisze:
    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    > Padał deszcz.
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    > Jak wysuszyć auto?
    Przejechać się nim z włączonym ogrzewaniem skierowanym głównie na dół?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-11-23 09:46:25
    Od: <3...@2...094625.invalid> (Tom N)

    s...@g...com w
    ups.com>:

    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    > Padał deszcz.
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    > Jak wysuszyć auto?

    <http://suszarnie.eu/content/view/75/37/>

    HTH

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2013-11-23 09:55:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-11-23 09:23, s...@g...com wrote:
    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    > Padał deszcz.
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    > Jak wysuszyć auto?

    1) odessać odkurzaczem lubiącym wode. Wykladzina/tapicerka może być
    "tylko" wilgotna a odkurzacz zassa zaskakujące ilości wody z nich. Daje
    rade nawet jakiś badziew 12V z hip, choć to jest masa pracy, byle by
    miał zbiornik.

    2a) ubić na wykładzinie masę recznikow papierowych w celu odessania
    resztek wilgoci.

    2b) nasypać żwirku dla kotów na wykładzinę (raczej silikonowego).
    Niestety brudzi, więc uważaj.

    3a) Długo jeździć z klimą

    3b) Wsadzić w garaż i dmuchac termowentylatorem wentylatorem do środka
    (uwaga na plastiki). Przedmuch wazniejszy od temperatury. Zapewnić
    wentylację na zewnatrz. Od biedy zwykły wentylator.

    3c) Wsadzić w garaż i dmuchać klimą przenośną

    Przećwiczyłem 3x zalanie auta deszczem w tym raz z opcją "po kostki"[1].
    Zazwyczaj w 48 godzin jest sucho.

    [1]. Raz z podowu szyby, raz z powodu uszczelki i raz z powodu zatkania
    odpływu z drzwi (tu po kostki było).

  • 6. Data: 2013-11-23 10:25:06
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-23 09:23, s...@g...com pisze:
    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    > Padał deszcz.
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    > Jak wysuszyć auto?

    Jak masz klimatyzację - to klima on, grzanie na maks, nadmuch na nogi, i
    lekko uchylone szyby (parę cm), i tak zostawić auto na parę godzin...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-11-23 12:29:27
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 10:25:06 +0100, BartekK napisał(a):

    > Jak masz klimatyzację - to klima on, grzanie na maks, nadmuch na nogi, i
    > lekko uchylone szyby (parę cm), i tak zostawić auto na parę godzin...

    Po praniu samochodu zwyklę tak robię.
    Z reguły wystarczy 1-2 godziny i samochód jest suchy. Sposób skuteczny przy
    prawidłowym działanu układu chłodzenia w samochodzie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2013-11-23 14:05:34
    Od: tá´Ź

    suryga wrote:

    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana. Padał deszcz. I teraz w
    > samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno. Jak wysuszyć auto?

    a) załatać dziury w podłodze
    b) nie trzymać w aucie szczającego kota
    c) jak już się wyszczał, to posprzątać

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-11-23 14:32:51
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    Dnia 2013-11-23 14:05, Użytkownik - t? napisał::

    > a) załatać dziury w podłodze
    > b) nie trzymać w aucie szczającego kota
    > c) jak już się wyszczał, to posprzątać

    to-nia jak zwykle trolluje. Nie masz nic do powiedzenia, to rwij zelówki
    na onecik, albo do pudelka. Tam twoje miejsce, pajacu.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

  • 10. Data: 2013-11-24 00:04:39
    Od: tá´Ź

    Maurycy Poszepszyński wrote:

    > to-nia jak zwykle trolluje. Nie masz nic do powiedzenia, to rwij zelówki
    > na onecik, albo do pudelka. Tam twoje miejsce, pajacu.

    Ośle, gdybyś miał cokolwiek w tym pustym łbie, to zrozumiałbyś, ze
    przekaz mojego posta jest taki: w sprawnym aucie ten problem nie istnieje.

    --
    ss??q s? ??u??ou??