  • Data: 2013-11-23 09:55:16
    Temat: Re: Jak wysuszyć w środku samochód w taką pogodę.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-23 09:23, s...@g...com wrote:
    > Na noc szyby w samochodzie były pozsuwana.
    > Padał deszcz.
    > I teraz w samochodzie jest delikatnie mówiąc wilgotno.
    > Jak wysuszyć auto?

    1) odessać odkurzaczem lubiącym wode. Wykladzina/tapicerka może być
    "tylko" wilgotna a odkurzacz zassa zaskakujące ilości wody z nich. Daje
    rade nawet jakiś badziew 12V z hip, choć to jest masa pracy, byle by
    miał zbiornik.

    2a) ubić na wykładzinie masę recznikow papierowych w celu odessania
    resztek wilgoci.

    2b) nasypać żwirku dla kotów na wykładzinę (raczej silikonowego).
    Niestety brudzi, więc uważaj.

    3a) Długo jeździć z klimą

    3b) Wsadzić w garaż i dmuchac termowentylatorem wentylatorem do środka
    (uwaga na plastiki). Przedmuch wazniejszy od temperatury. Zapewnić
    wentylację na zewnatrz. Od biedy zwykły wentylator.

    3c) Wsadzić w garaż i dmuchać klimą przenośną

    Przećwiczyłem 3x zalanie auta deszczem w tym raz z opcją "po kostki"[1].
    Zazwyczaj w 48 godzin jest sucho.

    [1]. Raz z podowu szyby, raz z powodu uszczelki i raz z powodu zatkania
    odpływu z drzwi (tu po kostki było).