  • 11. Data: 2005-06-08 08:44:27
    Temat: Re: Jak wyłaczyc IE, tylko "Płatnik"
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl>

    > Po czym pani Jadzia se zainstaluje operę.... I cały misterny plan....
    >
    > Ograniczanie po IP na firewallu jest chyba najdoskonalszą metodą. Pod
    > warunkiem, że ten firewall nie jest zainstalowany na komputerze pani Jadzi
    > (a tej możliwości nie można wykluczyć)
    >
    > M.

    a jak sobie ja zainstaluje skoro nie bedzie dzialala jej zadna strona?

    z doswiadczenia wiem ze te blokady dzialaja wbrew pozorom rewelacyjnie
    dla userow klasy pani Jadzia, no ale oczywiscie jak napisaliscie doskonale
    nie sa.

  • 12. Data: 2005-06-08 08:52:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):

    > a jak sobie ja zainstaluje skoro nie bedzie dzialala jej zadna strona?

    Przyniesie na CD ;-) Bo pendrive niekoniecznie musi działac w 98

    > z doswiadczenia wiem ze te blokady dzialaja wbrew pozorom rewelacyjnie
    > dla userow klasy pani Jadzia, no ale oczywiscie jak napisaliscie doskonale
    > nie sa.

    A ja - równiez z dośwoadczenia - wiem, że, jezeli pani Jadzia wykaże się
    odpowiednim poziomem upierdliwości, to jest w stanie położyć każde tego
    typu zabezpieczenie.

    Z drugiej strony, mnożenie takich pseudozabezpieczeń kładzie z reguły
    stabilność systemu i zabezpieczenia same mogą się wyłozyć.

    Zresztą skoro pytający sam nie wpadł na najprostsze rozwiązanie, może to
    oznaczać, że w tej firmie obowiązuje jedynie security by obscurity ;-)

    M.

  • 13. Data: 2005-06-08 09:29:41
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:
    <CIACH>
    > Zresztą skoro pytający sam nie wpadł na najprostsze rozwiązanie, może to
    > oznaczać, że w tej firmie obowiązuje jedynie security by obscurity ;-)
    Może to też oznaczać, że pytający jest "panią Jadzią" i kombinuje jak
    tu odblokować ten Internet. ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 14. Data: 2005-06-08 12:35:08
    Od: "NIKI" <g...@p...gov.pl>

    > Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:
    > <CIACH>
    > Może to też oznaczać, że pytający jest "panią Jadzią" i kombinuje jak
    > tu odblokować ten Internet. ;-)
    Nie, pytający, jest początkujacym adminem. Bramka internetowa dla podsieci na
    Linux'ie. Nie mam doświadczenia z Linuxem, stąd moja niewiedza.

  • 15. Data: 2005-06-08 12:55:44
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    NIKI napisał(a):
    > Nie, pytający, jest początkujacym adminem. Bramka internetowa dla podsieci na
    > Linux'ie. Nie mam doświadczenia z Linuxem, stąd moja niewiedza.

    Na początek zatem, polecam http://evil.pl/pip/faqomatic.html następnie
    http://evil.pl/pip a w szczególności(!)
    http://www.killfile.pl/opisy/pl.internet.polip.txt

    Chciałbym także wyrazić swoje zdumienie stałym bywalcom tej grupy, że
    dali się wciągnąć w temat tak mało związany z polipem. :-)

    Pozdr,

  • 16. Data: 2005-06-08 14:43:14
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Chciałbym także wyrazić swoje zdumienie stałym bywalcom tej grupy, że
    > dali się wciągnąć w temat tak mało związany z polipem. :-)

    Ostatnio nie ma godnych tematów ;-) I jeszcze na obronę pragnę dodać,
    że staraliśmy sie temat maksymalnie upolipnić.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki